11 apr 2011, 09:04
Jeg er førstegangskøber af fladskærmstv og selvom jeg har kigget meget på denne side og læst anmeldelser, synes jeg stadig at det hele er en stor jungle. Ja, jeg synes faktisk at jeg er mere forvirret end før jeg startede med at søge informationer. Så jeg håber at I kan komme med nogle forslag til et køb.
Tv'et skal bruges til almindeligt fjernsynskigning og dvdafspilning - ingen sport eller spil.
Afstand mellem siddeplads og tv bliver ca 2,8 meter.
Tv'et vil blive placeret tæt på et stort vinduesparti (sydvestvendt), men jeg vil rulle ned for så snart tv'et skal bruges, men min lyse stue gør mig bekymret for genskin (hvilket jeg meget gerne vil undgå!)
Jeg vil hellere have et "for stort" tv end et der er for lille. Hvis I kan henvise til en fysisk butik hvor tv'et kan ses ville det være et stort plus (bor i KBH).
Jeg forestiller mig at ville bruge maks 5.000 kr på et nyt TV - er det urealistisk?
Hvad siger I, folkens? :)
Tv'et skal bruges til almindeligt fjernsynskigning og dvdafspilning - ingen sport eller spil.
Afstand mellem siddeplads og tv bliver ca 2,8 meter.
Tv'et vil blive placeret tæt på et stort vinduesparti (sydvestvendt), men jeg vil rulle ned for så snart tv'et skal bruges, men min lyse stue gør mig bekymret for genskin (hvilket jeg meget gerne vil undgå!)
Jeg vil hellere have et "for stort" tv end et der er for lille. Hvis I kan henvise til en fysisk butik hvor tv'et kan ses ville det være et stort plus (bor i KBH).
Jeg forestiller mig at ville bruge maks 5.000 kr på et nyt TV - er det urealistisk?
Hvad siger I, folkens? :)
Senest rettet af basilikum 12 jun 2011, 15:59, rettet i alt 1 gang.