03 apr 2011, 01:44
Hejsa .. er helt frisk her og efter at have googlet nettet rundt i utallige timer har jeg givet op..
kan vist lige så godt skrive hvad jeg vil have selv om jeg ved jeg ikke får alverden til den pris..
-jeg vil have 50", kan gå ned til 46 men absolut ikke mindre
-full hd
-skarp ved hurtige scener
-indbygget digitaltuner ( er ikke det største krav da jeg har en zaptor )
-minimal genskær på overflade
udover det så ved jeg faktisk ikke hvad jeg ellers har af krav, så jeg tror jeg lader min tv skæbne ligge i jeres hænder
hvad jeg skal bruge det til ? well jeg skal kun bruge det til at se film på et par timer om dagen MAX. derudover kommer det til at være slukket..
jeg fortrækker at ligge på de 5000 kr .. men hvis der er et tv som er sindsygt godt (relativt) til 6000 .. jamen så kan jeg overgive mig men ikke med god vilje.
på forhånd tak
kan vist lige så godt skrive hvad jeg vil have selv om jeg ved jeg ikke får alverden til den pris..
-jeg vil have 50", kan gå ned til 46 men absolut ikke mindre
-full hd
-skarp ved hurtige scener
-indbygget digitaltuner ( er ikke det største krav da jeg har en zaptor )
-minimal genskær på overflade
udover det så ved jeg faktisk ikke hvad jeg ellers har af krav, så jeg tror jeg lader min tv skæbne ligge i jeres hænder
hvad jeg skal bruge det til ? well jeg skal kun bruge det til at se film på et par timer om dagen MAX. derudover kommer det til at være slukket..
jeg fortrækker at ligge på de 5000 kr .. men hvis der er et tv som er sindsygt godt (relativt) til 6000 .. jamen så kan jeg overgive mig men ikke med god vilje.
på forhånd tak