31 mar 2011, 09:26
bendix skrev:Rigtigt fed feed back, tak for det! Kan man koble lyd til, således man hører alt (tv-kanaler, dvs. ikke film) gennem sit eksterne surround anlæg, så man slipper helt for den dårlige lyd? Jeg synes nemlig det er ærgerligt at have et så fedt tv, og så er lyden piv ringe når man ser almindeligt tv.kskruger skrev:Jeg er rigtig positiv stemt overfor den.bendix skrev:HejBendix, da du vist er den eneste PT, som har købt et D8005, så må vi høre lidt mere fra dig, hvordan du oplever din nyerhvervelse. Nu hvor du har haft den i nogle dage.
Jeps jeg fik min skærm igår, og er meget tilfreds.
Jeg gik direkte fra et BeoVision 10 46", og jeg må sige at billedet lever op til B&O på mange punkter. Men jeg har nogle problemer med at få bevægelse og den røde farve til at være perfekt.
Men det er helt sikkert noget jeg kan tweake mig ud af.
Sort er helt vildt, har ikke oplevet noget ligende hverken på mit gamle Pio 428 eller B&O
Designet er super lækkert
Fjernbetjeningen ligner en skandale...
Men jeg vender lige tilbage når jeg har observeret noget mere
Jeg har haft problemer med rød og hvid farve.
Men jeg fik anbefalet nogle instillinger og de har gjort en meget positiv forskel.
Jeg fandt ud af at hvis jeg indstiller dato og tid til automatisk. Så slukker tv'et hvert minut, godt jeg fandt kilden ellers var det røget retur.
Jeg kan ikke se clouding. Jeg har forsøgt at finde det ved startsiden på min PS3 med helt sort baggrund. Og jeg kunne ikke se noget.
Betragtnings vinklen kunne godt være bedre. Men heldigvis synes jeg det er mest kritisk hvis man står foran og ser ned på den. Jeg vil mene at øvertse ramme er 1.40cm oppe, og jeg er 185.
Dårlig lyd, jeg har tilsluttet andet.
Fjernebetjeningen er logisk, men grim![]()
Jeg ser meget tv2 News og den håndterer rigtig flot de vandrette tekst linier fra højre mod venstre. Og det gule breaking skilt, samt det røde ur ser meget korrekt ud ( forhold til mit gamle tv BeoVision 10).
Avatar Bluray, Toy Story Bluray ser helt åndsvagt ud, på den gode måde. Jeg er overrasket over den måde tv'et formår at skabe sort og mørke detaljer på. Og hurtige bevægelser har jeg intet at indvende imod.
Smart Tv funktionen er sjov, og You See app fungere godt. Jeg har stofa og i første omgang troede jeg ikke den kunne bruges. Men det kan den. Og fint med muligheden.
Ellers et begrænset udbud af apps, men det bliver vel også udbygget.
You tube app mangler jeg muligheden for at få HD film ned.
Spørg endelig hvis i har lyst.