Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kolvig
Har tidligere lavet en tråd over dette problem. Og jeg er fortsat mildest talt forundret at Samsung vil acceptere op til 30db buzz, førend de vil gøre noget ved problemet.

I mit tilfælde fik jeg en rigtig venlig Prestige service ydelse. Men de kunne desværre ikke hjælpe mig, grundet reglen om 30db - Prestige Service skød det til at være omkring 20db

Men Heldigvis havde jeg købt ved en forhandler, som gør en stor indsats for at tilfredse kunder. Og forhandleren fik Samsung til at tage det tilbage. Hvis der er nogen der er interesseret i forhandlerens navn. Så er det Licotronic. Som jeg for eftertiden altid vil benytte mig af - det er knageme service, så det gør til en ting!

Jeg turde simpelthen ikke at få byttet eller få et andet Samsung plasma og jeg vil stadig ikke turde det.... Og som sagt, er det mig uforståeligt at Samsung kører denne politik, da de får RIGTIG mange plasma skærme tilbage i hovedet.
Af lennon
Hvor fanden har Samsung deres (- selvvalgte? ) db grænse fra ? Holder den i retten ? ? !
Af trykkertor
Kolvig skrev: I mit tilfælde fik jeg en rigtig venlig Prestige service ydelse. Men de kunne desværre ikke hjælpe mig, grundet reglen om 30db - Prestige Service skød det til at være omkring 20db
Det bliver jo for dumt!
Har de ikke målet engang.
Så kunne jeg som servicemand altid sige til min kunde.
"Meh.....jeg skyder på at den lyder til at være omkring 25dB.
Tak og farvel!"

Der skal jo måles og ikke gættes.
Af Ole Hansen
kruga skrev:
Ole Hansen skrev:
BimBam skrev:Mit TV står på foden, så
Hvad så noget nyt?
Ikke endnu. Teknikeren er blevet syg - det kan man jo ikke rigtig gøre så meget ved, andet end at ønske ham god bedring.
Af Ole Hansen
Nåh.. Så har han været forbi. Dommen er at TV'et ikke støjer mere end det må :-/

Det er desværre over 3 uger siden, jeg fik TV'et så min returret er røget sig en tur. Problemet er nu heller ikke værre end jeg kan leve med det - det mest generende er, at lyden er meget højfrekvent. Teknikeren kunne slet ikke høre det, men jeg er åbenbart mindre døv en ham :-)
Af kruga
Ole Hansen skrev:Nåh.. Så har han været forbi. Dommen er at TV'et ikke støjer mere end det må :-/

Det er desværre over 3 uger siden, jeg fik TV'et så min returret er røget sig en tur. Problemet er nu heller ikke værre end jeg kan leve med det - det mest generende er, at lyden er meget højfrekvent. Teknikeren kunne slet ikke høre det, men jeg er åbenbart mindre døv en ham :-)
Skiftede han noget, eller var lyden bare ikke høj nok?
Af Ole Hansen
kruga skrev:
Ole Hansen skrev: Skiftede han noget, eller var lyden bare ikke høj nok?
Han skiftede ikke noget - sagde bare "det bliver ikke bedre".. Well, jeg må se, hvis det generer mig voldsomt; så må jeg prøve igen - og bede om en tekniker, der ikke er døv :-)
Af kruga
Ole Hansen skrev:
kruga skrev:
Ole Hansen skrev: Skiftede han noget, eller var lyden bare ikke høj nok?
Han skiftede ikke noget - sagde bare "det bliver ikke bedre".. Well, jeg må se, hvis det generer mig voldsomt; så må jeg prøve igen - og bede om en tekniker, der ikke er døv :-)
Crap det bekymrer sku mig lidt...

Jeg synes mit TV er meget op og ned, ja mest ved det lyse billeder, men så ikke altid alligevel.. Nogle gange synes jeg det er helt vildt hvorefter det så bliver mere afdæmpet og nogle gange helt væk..