18. mar 2011, 15:15
#133594
Har tidligere lavet en tråd over dette problem. Og jeg er fortsat mildest talt forundret at Samsung vil acceptere op til 30db buzz, førend de vil gøre noget ved problemet.
I mit tilfælde fik jeg en rigtig venlig Prestige service ydelse. Men de kunne desværre ikke hjælpe mig, grundet reglen om 30db - Prestige Service skød det til at være omkring 20db
Men Heldigvis havde jeg købt ved en forhandler, som gør en stor indsats for at tilfredse kunder. Og forhandleren fik Samsung til at tage det tilbage. Hvis der er nogen der er interesseret i forhandlerens navn. Så er det Licotronic. Som jeg for eftertiden altid vil benytte mig af - det er knageme service, så det gør til en ting!
Jeg turde simpelthen ikke at få byttet eller få et andet Samsung plasma og jeg vil stadig ikke turde det.... Og som sagt, er det mig uforståeligt at Samsung kører denne politik, da de får RIGTIG mange plasma skærme tilbage i hovedet.
I mit tilfælde fik jeg en rigtig venlig Prestige service ydelse. Men de kunne desværre ikke hjælpe mig, grundet reglen om 30db - Prestige Service skød det til at være omkring 20db
Men Heldigvis havde jeg købt ved en forhandler, som gør en stor indsats for at tilfredse kunder. Og forhandleren fik Samsung til at tage det tilbage. Hvis der er nogen der er interesseret i forhandlerens navn. Så er det Licotronic. Som jeg for eftertiden altid vil benytte mig af - det er knageme service, så det gør til en ting!
Jeg turde simpelthen ikke at få byttet eller få et andet Samsung plasma og jeg vil stadig ikke turde det.... Og som sagt, er det mig uforståeligt at Samsung kører denne politik, da de får RIGTIG mange plasma skærme tilbage i hovedet.