14 mar 2011, 01:40
Jeg har også panoreringsproblemer.... Jeg har spurgt i forskellige fora'er hvad der kunne være galt, men jeg har aldrig fået et svar som løste problemet.
Jeg skal ikke kunne sige, om det bare er mig der er ekstra følsom overfor problemet, men synes faktisk det er ret slemt og ret irreterende at se på.
Jeg tror ikke det er skærmene jeg har benyttet, da de skulle kunne gøre jobbet. Først var det en Samsung PS63C7705 og for nuværende er det en UE65C8705.
Det kan selvfølgelig være at størrelsen gør udslaget, da begge jo ligger i den store ende. Og det kan vel også lyde kogisk at panorering på en så stor skærm er sværere at få glidende??
Ja, undskyld Topic starter - det var nu ikke fordi jeg vil overtage tråden. Det var som bare et svar til dig, om at jeg i hvert fald har noget lignende samme problem.
Hvis der er noget som i det mindste har hjulpet på problemet her. Så er det at stille skærmen til 50hz. Men ser det måske ikke lige med det første. Men det er sikkert der sker en forbedring. Hvis der er noget indstilling af skarphed, så er det også sikkert at nu mere skarpt billede man vil have, jo være bliver panorerings problemet.