27 feb 2011, 23:41

Det kunne også være, at der er gået kludder i fortolkningen af de oprindelige tråde fra bla. Synologys forum vedr. CCL. Jeg synes desuden, at Hummelmose indirekte forsøger at tilrane sig lidt af æren for løsningen på et velkendt problem andre har diskuteret længe før ham, og de credits fortjener han dog ikke omend det er godt, at han bringer løsningen på bane på et dansk forum.

Pseudodeth skrev:Interessant. Vil du så ikke forklare mine non-RAID og non-green WD-diske, at de skal tage sig sammen? For de har kun nået til en lille sjat over de 100 CCL imens de har kørt 24/7 igennem de sidste par måneders moderate brug. :)Jodle skrev:smitty skrev:Denne tråd fra recordere er vist ganske interessant hvis I påtænker WD diske i en synology nas.Det drejer sig så kun om WDs "Green" diske og ikke alle de andre glimrende diske fra WD. :)
http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... k-harddisk
Hvis du læser tråden vil du se at dette gælder alle WD diske med undtagelse af deres Raid serie.
Det kunne også være, at der er gået kludder i fortolkningen af de oprindelige tråde fra bla. Synologys forum vedr. CCL. Jeg synes desuden, at Hummelmose indirekte forsøger at tilrane sig lidt af æren for løsningen på et velkendt problem andre har diskuteret længe før ham, og de credits fortjener han dog ikke omend det er godt, at han bringer løsningen på bane på et dansk forum.