Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Yankee
9000,- er en ret overraskende startpris for G30. PP Radio er godtnok autoriseret forhandler, men G20 er stadig nede i 6800 hos dem nu.

Det virker til at G30 følger trenden fra sidste år og får V20'erens panel, mens S30 ligner G20. Derfor kan det undre at de prismæssigt ligger lidt over slutprisen på 2011-modellerne, men det skyldes jo nok dels det nye design og så DVB-T2-tunerne. Der skal man vist ned i U-serien for at finde modeller uden.

Designet på G30 ser rigtig lækkert ud i mine øjne.
Af trykkertor
MigSelv skrev:
trykkertor skrev:G20 bliver efterfulgt af G30.
GT20 bliver efterfulgt af GT30.
..............
Der kommer ikke en ny G20/G30 serie, den erstattes af GT30.
Jaha!?
Er ikke det jeg ser på internet.
Er da rigelig med G30-udgaver i følge Flatpanels og andre.
Brugeravatar
Af KristofferA
Fedt at der kommer LCD med local dimming i år. 8)
Af Steen Bay
Rasmus Larsen skrev:Artiklen omkring Panasonics 2011 TV er online nu. Der er også danske priser med i den:
http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1297853625
Ja, og tak for det, ser spændende ud, men der er lidt forvirring omkring hvilke paneler der benyttes i de forskellige modeller, som jeg har skrevet i kommentarerne til artiklen (jeg er i det mindste lidt forvirret ;)).
Af THM
også mig :)
har G30 den nye type fosfor eller er den fortsat forbeholdt 3d modellerne?
Af thg
Såvidt jeg kan se omhandler alle artiklerne på siden her om Panasonic 2011 plasma modeller.

Det undrer mig da jeg fornemmer at det populære lige nu for alle de andre fladskærmsmærker er LED - er der noget info om hvad Panasonic her tilbyder i 2011?

Findes der noget info om tykkelserne på de nye Panasonic 2011 plasma modeller?
Brugeravatar
Af MigSelv
De data der fremgår omkring topmodellerne, opgives tykkelsen til 5 cm.
Af Mysen
thg skrev:Såvidt jeg kan se omhandler alle artiklerne på siden her om Panasonic 2011 plasma modeller.

Det undrer mig da jeg fornemmer at det populære lige nu for alle de andre fladskærmsmærker er LED - er der noget info om hvad Panasonic her tilbyder i 2011?

Findes der noget info om tykkelserne på de nye Panasonic 2011 plasma modeller?
Panasonic er en Plasma producent med et mindre repertoire af LCD modeller i modsætning til LG og Samsung, der har LCD i fokus, og har et mindre repetoire af Plasmamodeller. Og til Philips og Sony, der har valgt helt at droppe Plasma.

Derfor er det logisk nok, at man fokuserer på deres Plasma lineup, da det er her deres styrke ligger, selv om de også producerer gode LCD fjernsyn.
Brugeravatar
Af MigSelv
Så har recordere.dk offentliggjort en ny Panasonic prisliste, dette munder ud i et prisfald på ca. 700 kr. på de fleste modeller.
Af Helmuth
Et spørgsmål vedr. Viera Connect.

Er det korrekt forstået, at man ved køb af en 2011 er "fremtidssikret" vedr. Panasonics Viera Connect multimedia-funktionalitet?

Dét jeg spørg til er, om funktionaliteten på 2011-modellen ikke blive opdateret når der i årene fremover kommer ny funktionalitet på den front? Det er jo ikke en "hardware-ting" vel?
Af wanjer
Synes ikke rigtig jeg kan finde noget info om de fysiske mål på de nye skærme. Altså H x B x D. Eller er det bare mig?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7