Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#126164
Lad os samle debatten omkring Panasonics 2011 fladskærme i denne tråd. Panasonic præsenterer deres nye modeller i nat.

Panasonic får blandt andet selskab af Darth Vader, når de indtager scenen for pressemødet. Hvad det helt præcis går ud på, har de ikke fortalt, men vi skal jo nok forvente os noget Panasonic / Star Wars samarbejde.
Brugeravatar
Af MigSelv
#126173
Måske eksklusivret til Star Wars i 3D.
Af josas
#126176
The dark side = Et nyt forbedret sortniveau? :)
Af Danneck
#126181
Ser frem til at høre jeres meninger om de nye produkter. I er meget velkomne til at optage en video af designet på de nye tv, da det kan være meget svært at vurdere ud fra et billede.

God fornøjelse på CES!
Af Colt
#126193
:)

tak..

Ved du om samsungs / LG's er ovre ?? "da jeg er lidt mere fan af disse to lige pt."

Håber dog virkelig panasonic gør lidt ud af design i år for så kan jeg næsten ikke se hvorfor man ikke skulle vælge dem længere.
Brugeravatar
Af Princesslea
#126194
de er ovre.. LG var for 7 timer siden og Samsungs har jeg lige siddet og set live (startede kl. 23 og varede 40 min)
Af Colt
#126196
::l Darn..!! Well der kommer forhåbentlig en masse nyheder omkring det den kommende uge, så jeg får mulighed for at catch lidt op.!

Det bliver en spændene uge..
Brugeravatar
Af westahn
#126201
for deres nye plasma:
umiddelbart 30% højere lysstyrke, 25% lavere strømforbrug og istedet for 54" og 58" skulle deres nye modeller blive lavet 55" og 60" :)
VT30 skulle have infinite black black pro 2
Skype bliver i øvrigt mere udbredt i tv og blu-ray-afspillere
Af Colt
#126202
Nå på den stream ser det da også ud til panasnoic også vil gøre en hel del mere ud af designet i år.. kan godt lide den fulde glasfront på deres "nye g20"
Af Danneck
#126204
Smart at forskellige tjenester kommer til at køre i en cloud løsning, så skal man ikke være bange for om tv'ets CPU er hurtigt nok i fremtiden.
Af noxity
#126214
Ja så er de kun 1-2 år bagud på design-siden. :)
Af Mysen
#126216
Bedre sent end aldrig. Jeg synes de ser nydelige ud, og så man håbe det er mere end bare glas på fronten, for ellers bliver reflektioner da et problem..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7