Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steen.l.larsen
Den nye Quick Search får det hele til at virke som det skal EPG/kanalvalg.
Det går oven i købet rigtigt hurtigt at finde kanaler.
Af DR_CHAOS
Hej
Jeg har store problemer med at opdatere mit lc46le700s.
For at løse problemet me epg.
Jeg har udpakket filen og lagt den i roden på en usb stick men kan komme i gang med opdateringsprocessen, den vil ikke starte.
Nogen gode råd eller skal jeg lave et nyt topic ?
Af Snurrerundtlyd
Hvilket format er din USB stick formatteret i?

Har du downloadet den korrete fil?
Denne her til 700: http://esupport.sharp-eu.com/html/softw ... dk&ID=1006.
Og ikke den der bliver linket til i ovenstående som er til 705.

Har du læst og fulgt opgradringsguiden i zip-filen nøje?
Du er nødt til at fortælle meget mere detaljereret trin for trin hvad du har gjort og hvor du "kører fast". Ellers er det umuligt at hjælpe dig.
Af cwittjes
Det første jeg lagde mærke til er, at du skriver at du har en le700s. Vær opmærksom på, at søgningen i linket ovenfor er til le705s - du kan dog let korrigere søgningen så du får firmware til le700s - den er i øjeblikket i version 1.24.

Det næste er, at du skal lægge både PRHxxxxxx.bin og PRHxxxxx.usb filerne i roden af din USB nøgle.

Jeg går ud fra, at knapperne sidder på samme måde på dit panel, som på mit 40le705s. Så slukker du på afbryder til strømforsyning i venstre side af panelet og sætter USB nøglen i stikket.

Hernæst skal du holde power knappen i højre side af panelet og mens du holder den inde tænder du på afbryderen til strømforsyningen. Efter et øjeblik begynder lysdioden på forsiden af panelet at blinke og så kan du slippe power knappen. Så skulle firmware opdateringen gå i gang. Forhåbentlig viser den succes efter et minuts tid.

Så er det bare at slukke og tænde panelet igen og søge efter kanaler. Vær opmærksom på, at der er kommet en ny mulighed under søgemetoder (hvor der før var frekvens og kanal, er der nu også kommet quick). Vælg quick og så virker det hele.
Af DR_CHAOS
Jeg forsøgte at bruge power knappen på fjernbetjeningen.
Det var der det gik galt for mig :)
Tak for hjælpen.
Af DR_CHAOS
Er der andre hvor hurtig søg ikke virker ?
Her finder den intet desværre