16 dec 2010, 21:01
#123926
overvejer kraftigt denne forsikring igennem securator til 799 kr. både for de 4 års forsikring og så fordi at jeg lige har købt en LG PK550N som er min første plasma skærm og som jeg skal bruge meget til spil.
· 4 års service på kundens adresse (for skærme gælder også et låne-tv i skadesperioden)
· 4 års 100 % garanti på alle tekniske fejl
· Ingen selvrisiko
· Ved totalskade får kunden - uden selvrisiko - et nyt produkt, der svarer til det oprindelige
· Pixelgaranti på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Burn in-garanti (fastbrændte billeder) på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Slitage på fjernbetjening.
· Samtlige servicebesøg udføres af lokale SECURATOR-teknikere.
· Kunden vil opleve en kort reparationstid, da varen køres direkte fra kunden til værkstedet. Dermed kan en reparationstid, som før ville tage fire uger, nu nedbringes til under to uger.
· SECURATOR er ved kundens side under hele forløbet, og holder kunden orienteret og tryg!
Når skaden er anmeldt, så kommer der en uddannet tekniker fra lokalområdet ud på din adresse for at hente det apparat, som er i stykker. Samtidig installerer teknikeren et midlertidigt erstatnings-apparat, som du naturligvis beholder indtil dit eget apparat er repareret.
Hvis skaden kan rettes og apparatet gøres fuldt funktionsdygtigt igen, så kommer teknikeren tilbage med apparatet til din adresse og bytter tilbage. Hvis skaden er så alvorlig, at apparatet ikke kan laves, så får du i stedet et nyt tilsvarende apparat som erstatning.
hvad synes i er det ikke pengene værd ?
· 4 års service på kundens adresse (for skærme gælder også et låne-tv i skadesperioden)
· 4 års 100 % garanti på alle tekniske fejl
· Ingen selvrisiko
· Ved totalskade får kunden - uden selvrisiko - et nyt produkt, der svarer til det oprindelige
· Pixelgaranti på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Burn in-garanti (fastbrændte billeder) på alle produkter som indeholder skærm - uanset størrelse.
· Slitage på fjernbetjening.
· Samtlige servicebesøg udføres af lokale SECURATOR-teknikere.
· Kunden vil opleve en kort reparationstid, da varen køres direkte fra kunden til værkstedet. Dermed kan en reparationstid, som før ville tage fire uger, nu nedbringes til under to uger.
· SECURATOR er ved kundens side under hele forløbet, og holder kunden orienteret og tryg!
Når skaden er anmeldt, så kommer der en uddannet tekniker fra lokalområdet ud på din adresse for at hente det apparat, som er i stykker. Samtidig installerer teknikeren et midlertidigt erstatnings-apparat, som du naturligvis beholder indtil dit eget apparat er repareret.
Hvis skaden kan rettes og apparatet gøres fuldt funktionsdygtigt igen, så kommer teknikeren tilbage med apparatet til din adresse og bytter tilbage. Hvis skaden er så alvorlig, at apparatet ikke kan laves, så får du i stedet et nyt tilsvarende apparat som erstatning.
hvad synes i er det ikke pengene værd ?
COMING SOON!!!
