Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa:) jeg har set mig varm på dette LG42LE850N

står til 11000 i dk og ca. 7500 med fragt gennem sameurope og redcoon.

det er jo en pæn besparelse (B

jeg har læst lidt skidt om redcoon, men nogen der har erfaringer med sameurope?
Af noxity
Redcoon er markeret med rødt i min bog.
Af kinasko
MKT skrev:Bare vær opmærksom på at det ikke er N-mærket:

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=20070
ja den tråd så jeg godt da jeg googlede løs om tv'et. Jeg er bare lidt i tvivl om det kan blive et problem med tunere. Jeg tænker at der vel ikke er de store forandringer på vej indenfor de næste 4-5 år. Men ja, godt nok skidt hvis man pludselig ikke kan se alm. tv på det.. hvis der er nogen der har mere info om tuner spørgsmålet må i meget gerne linke eller skrive lidt her :)

edit - nå ja, det er dig der har spugt om det samme. Droppede du ideen om et "ikke-N" LG? det er mange penge at spare, bare lidt svært at opveje risikoen for om der skulle blive problemer i fremtiden O-O
Af hclouv
Hej,

Har faktisk købt mine to tidligere skærme i den butik. Har godt nok afhentet fysisk i butik i BERLIN. Den ligger på kantstrasse og er blevet meget større de sidste par år. Har ikke haft nogle problemer ved at handle hos dem. De har ihvertfald en fysisk butik ...
Af Colt
Vil meget gerne høre tilbage fra dig med erfaringer hvis du skulle få købt det tv :) Blev også lige varm på ideen :) - lader til pixmania også har samme tv til små 6600,-