Log ind med sociale netværk

25 jan 2011, 17:16

Ja, så får du tearing. Du må vælge mellem de to scenarier. Om det kan betale sig må være op til dig.

25 jan 2011, 20:06

Jeg ved godt at ens sensibilitet overfor skærmens "udtværing" af hurtige bevægelser er meget individuel, men kuku godt tænke mig at høre om racerspil(bilspil) regnes for en type spil som kræver en hurtig skærm. De mest krævende er vel 1st persons.. men hva med bilspil?
Forresten så stod jeg tidligere i dag ved en Fona butik og gloede på et Sony TV med Bravia3 og et par studieværter der bevægede sig lidt.
Hold kæft hvor så det ud ad helvede til tæt på. Billedet var kun skarpt hver gang de holdt fjæset bomstille.
Lige så snart de bevægede sig blev det tydeligt uskarpt. Jeg tror jeg beholder mit gamle telly monstrom et par år endnu (B

Forresten så stod jeg tidligere i dag ved en Fona butik og gloede på et Sony TV med Bravia3 og et par studieværter der bevægede sig lidt.
Hold kæft hvor så det ud ad helvede til tæt på. Billedet var kun skarpt hver gang de holdt fjæset bomstille.
Lige så snart de bevægede sig blev det tydeligt uskarpt. Jeg tror jeg beholder mit gamle telly monstrom et par år endnu (B
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto