21 jan 2011, 19:15
Pænt Goddag alle sammen her inde.
jeg er nyt her på sitet so byd mig velkommen.
har vært på i mange måneder ang læsning af tests og anmeldelser.
(bedste fladskærms hjemmeside i verden (B )
NÅ! har et problem gutter og her kommer det::::
jeg har altid elsket pioneer som var det mit barn og jeg skal ud og have nyt tv.
jeg har læst i 2uger og er stadig på bar bund.
mit budget er ~10k
andre krav -
- plasma
-3D er ikke nødvendig. (så hellere spare de penge)
-FULL HD
-50"
og panasonic ligger meget tæt op af pioneer ang billed da de jo har fået pioneers fladskærm del af firmaet.
men når jeg læser anmeldelser af TX-V20 50"
så lyder det meget nigativt som om der er noget andet der er meget bedre på en måde..(ris)
og jeg vil sige jeg er den kritiske bruger der vil ha et billed der spiller iforhold til virkeligheden og ikke det der led-lcd ******
har vært ude og kigge på 7705 fra samsung også og det da meget fin ud..
men v20 var bare det bedre og fra andre vinkler vandt det utrolig meget da den sorte farve forbliver sort selv når man kigger skrå ind.
men håber der sidder nogle der nede og kan hjælpe mig.. er træt af at læse.. bliver ikke klogere og ved ikke hvilken vej..
og om man skal vente til panasonic nye modeller (hvis de er i rimelig pris)
på forhånd tak
jeg er nyt her på sitet so byd mig velkommen.
har vært på i mange måneder ang læsning af tests og anmeldelser.
(bedste fladskærms hjemmeside i verden (B )
NÅ! har et problem gutter og her kommer det::::
jeg har altid elsket pioneer som var det mit barn og jeg skal ud og have nyt tv.
jeg har læst i 2uger og er stadig på bar bund.
mit budget er ~10k
andre krav -
- plasma
-3D er ikke nødvendig. (så hellere spare de penge)
-FULL HD
-50"
og panasonic ligger meget tæt op af pioneer ang billed da de jo har fået pioneers fladskærm del af firmaet.
men når jeg læser anmeldelser af TX-V20 50"
så lyder det meget nigativt som om der er noget andet der er meget bedre på en måde..(ris)
og jeg vil sige jeg er den kritiske bruger der vil ha et billed der spiller iforhold til virkeligheden og ikke det der led-lcd ******
har vært ude og kigge på 7705 fra samsung også og det da meget fin ud..
men v20 var bare det bedre og fra andre vinkler vandt det utrolig meget da den sorte farve forbliver sort selv når man kigger skrå ind.
men håber der sidder nogle der nede og kan hjælpe mig.. er træt af at læse.. bliver ikke klogere og ved ikke hvilken vej..
og om man skal vente til panasonic nye modeller (hvis de er i rimelig pris)
på forhånd tak