Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Caviii
Pænt Goddag alle sammen her inde.

jeg er nyt her på sitet so byd mig velkommen.
har vært på i mange måneder ang læsning af tests og anmeldelser.
(bedste fladskærms hjemmeside i verden (B )

NÅ! har et problem gutter og her kommer det::::

jeg har altid elsket pioneer som var det mit barn og jeg skal ud og have nyt tv.
jeg har læst i 2uger og er stadig på bar bund.

mit budget er ~10k
andre krav -
- plasma
-3D er ikke nødvendig. (så hellere spare de penge)
-FULL HD
-50"
og panasonic ligger meget tæt op af pioneer ang billed da de jo har fået pioneers fladskærm del af firmaet.
men når jeg læser anmeldelser af TX-V20 50"
så lyder det meget nigativt som om der er noget andet der er meget bedre på en måde..(ris)
og jeg vil sige jeg er den kritiske bruger der vil ha et billed der spiller iforhold til virkeligheden og ikke det der led-lcd ******
har vært ude og kigge på 7705 fra samsung også og det da meget fin ud..
men v20 var bare det bedre og fra andre vinkler vandt det utrolig meget da den sorte farve forbliver sort selv når man kigger skrå ind.

men håber der sidder nogle der nede og kan hjælpe mig.. er træt af at læse.. bliver ikke klogere og ved ikke hvilken vej..
og om man skal vente til panasonic nye modeller (hvis de er i rimelig pris)

på forhånd tak
Af pipper
Det lyder næsten til at du har et svar på dit eget spørgsmål.

Hvis du har set V20 og du syntes det var godt er det vel dette tv du skal have.

De nye modeller er altid dyrere i starten. Men der går typisk ca 2 måneder, så begynder de nye modeller at falde i pris.
Af Caviii
ja...

men synes bare at når jeg læser her inde om tv'et så høre jeg bare mange dårlige ting hvor jeg så tænker."er der et andet tv som ligger i samme prisklasse som klar det bedre da?"

for har også tænkt lidt på vt 20 men den koster jo 2k mere.. er det det værd?
og læste at billedet blev en smule bedre og så fik eg jo self 3d med.
og omkring samsung 7705 med 3d og panasonic EV20E hvilket ligger så mest naturlig i billedet og ang sort gengivelse hvad er så bedst hvis man ikke vil vente et halvt år på de nye modeller
Af Mysen
Caviii skrev:ja...

men synes bare at når jeg læser her inde om tv'et så høre jeg bare mange dårlige ting hvor jeg så tænker."er der et andet tv som ligger i samme prisklasse som klar det bedre da?"

for har også tænkt lidt på vt 20 men den koster jo 2k mere.. er det det værd?
og læste at billedet blev en smule bedre og så fik eg jo self 3d med.
og omkring samsung 7705 med 3d og panasonic EV20E hvilket ligger så mest naturlig i billedet og ang sort gengivelse hvad er så bedst hvis man ikke vil vente et halvt år på de nye modeller
Grunden til at vælge Samsung frem for v20 er først og fremmest designet. Hvis man ikke synes det er flottere, så er der 3d, men det skriver du jo, at du er ligeglad med.
V20 har et væsentlig bedre sort niveau end c7705. Desuden sender de ikke helt det samme antal summende modeller ud og lider heller ikke i samme.grad af retention.
Du bør vælge v20 hvis du kan lide designet . -eller hvis du sparer lidt op, vt20. Om det skal være den ene eller den anden er vist prisen der skal afgøre. V20 er bedst, men den er ikke meget bedre end v20.
Af Caviii
ved godt at samsung c7705 plasma er meget mere fremme med design.. men nu er det kun billed jeg er ude efter...
men under specs so viser det sig at vt20 ikke er bedre end v20 ud over 3D.. det passer ikke??

er der andre plasma skærme fra andre mærker som er bedre end panasonic som er samme prisklasse? billed mæssig
Brugeravatar
Af MigSelv
Caviii skrev:ved godt at samsung c7705 plasma er meget mere fremme med design.. men nu er det kun billed jeg er ude efter...
men under specs so viser det sig at vt20 ikke er bedre end v20 ud over 3D.. det passer ikke??

er der andre plasma skærme fra andre mærker som er bedre end panasonic som er samme prisklasse? billed mæssig
Du spørger om andre plasmaproducenter, er bedre eller ligeså gode som Panasonic, når modeller i samme prisleje sammenlignes. Nej, det er de ikke.
Men, når tiden for de nye modeller er så tæt på som nu, hvorfor så ikke vente. Enten på de nye modeller, eller yderligere prisfald på de "gamle".