Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jsj
Næ, heller ikke her, øv øv, mangler lidt 3D materiale
Af Mr.Banana
Har heller ikke modtaget noget nogen film endnu. :s
Af Blicker
heller ikke her.venter stadig,
Af Klopf
De fulgte med i pakken da jeg købte mit PS50C7705 for ca. 1 måned siden. Der var filmene og 3 par briller.
Af Cutter
Hey

Jeg har netop linket til denne side fra Forbrug.dk, i en anden tråd. Men den passer også her;
http://www.forbrug.dk/Spoergsmaal-og-sv ... C17BA5E852

>Spørgsmål:
Jeg har bestilt nogle varer over internettet. Jeg betalte med mit Dankort, og alle pengene er trukket fra min konto. De to af varerne modtog jeg meget hurtigt, men den tredje er endnu ikke dukket op.

Hvor længe skal jeg vente på den, og hvad gør jeg, hvis den aldrig dukker op?

Svar:
Ifølge reglerne for fjernsalg (postordre, e-handel m.v.), har firmaet en frist på 30 dage til at levere i, hvis der ikke er aftalt noget andet. Hvis varen ikke er dukket op inden de 30 dage, eller til den aftalte tid, har du ret til at hæve købet.

Hvis firmaet ikke af sig selv tilbagebetaler beløbet, skal du rykke for dine penge. Hjælper det ikke, kan du få banken til at føre pengene for den ikke-leverede vare tilbage til din konto.

Hvis de tre varer hører sammen, er hele leveringen mangelfuld, og du har ret til at hæve købet for alle tre varer.<

Håber det kan hjælpe :)
Af Blicker
jeg har haft ringet til samsung i dag. de sagde at de er begyndt at sende filmene ud.og vi skulle gerne have dem inden for et par uger.
Af Bidstrup
Det lyder rigtig godt :)

Står også og mangler noget mere 3D-materiale

Tak for oplysningen! --> Blicker

...og god jul til alle herinde
Af Bidstrup
Nogen der har modtaget deres film endnu?

...jeg har nemlig ikke :((