Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sylvest
Super Dexter skrev:Hvor har I alle købt jeres skærm henne? Jeg kan ikke finde et eneste sted, hvor de kan levere den idag.
Jeg købte også i Elgiganten (Glostrup), men var først i Fields, Amagerbrogade og Fisketorvet. Man kan simpelthen ikke stole på deres lagerstatus på nettet eller hvad de siger i telefonen.
Af Mrs.LG
Hvad rengører I jeres skærm med - kan den tykke glasskærm tåle "almindelig" behandling eller skal man bruge noget specielt?

Line
Af Bryann
Jeg købte min i Elgiganten i Glostrup.

Jeg har ikke prøvet DLNA, men tvivler på du kan streame en blu-ray film fra computeren.

Jeg gør den bare rent med noget køkkenrulle og almindelig glasrens :)
Af Sylvest
Hvilken firmware version benytter I?

Jeg har lige fået fat på 3.02.31, som jeg vil prøve i aften.
Af mhca
Mrs.LG skrev:Jeg har købt mit i elgiganten.

Har i gjort erfaringer med DLNA? Jeg har aldrig prøvet det og ved stort set ingenting om det. Jeg har en 12Mbit/1Mbit internetforbindelse - kan jeg ved hjælp af DLNA hente en blueray film fra computeren?

Mvh. Line
Din internetforbindelse har ikke noget at gøre med din mulighed for at streame en film fra computeren.
Jeg tror ikke, at det er muligt at streame BluRay over DLNA, da DLNA formentlig ikke understøtter formatet. Det er derimod muligt, at du via DLNA kan streame en BluRay film konverteret til MKV eller DivX HD e.l.
Streaming af HD film vil dog nok være at presse citronen, hvis du forventer at køre det over trådløst net.

Mvh. Martin
Af beack
@Bryann:

Jeg ville ikke gøre skærmen ren med køkkenrulle hvis jeg var dig - du risikerer at komme til at ridse/slibe på skærmen.

Køb i stedet en mikrofiber klud i det lokale supermarked og prøv med alm. vand. Det virker til det meste :)
Af minfi
Hej der...

Jeg har liige fået mig en LG 42LE850N..
Men jeg er sgu lidt af en "indstillings-mongol"
A ka' sgutte hitte ud a hvordan jeg placerer DR1 som nummer 1
TV2 som nr 2
TV3 som nr 3
osv...osv...
Og hvorfor f..... placere den automatiske kanalrundfart RADIOKANALERNE
på de første 21 pladser?
A fatter ikk en hujende fis...
Jeg får TV fra You see...