02 jan 2007, 21:38
Godt nytår..
Jeg har snart fødselsdag og har tænkt mig at jeg vil forære mig selv en fladskærm. Jeg troede egentligt jeg havde besluttet mig for en eller anden sort 22' widescreen, men jeg er kommet lidt i tvivl. - Jeg har indtil videre kigget på:
Mirai 522w100 - fordi den er billig
Packard Bell Maestro 220W - fordi den er pæn (men med glare)
ViewSonic VX2235wm - fordi den er pæn
Dell 2007WFP - pivot, usb-hub, S-IPS, men kun 20.1'
og jeg er desuden netop faldet over denne:
Xerox XM7 22W - superflot med pivot (see http://www.allegro.pl/item153030970_xer ... orama.html)
Er lidt i tvivl om ikke det er samme panel der sidder i Xeroxen som i de andre 22'' 5ms skærme. For hvis nu betragtningsvinklerne er helt hen i skoven kan det måske være det samme at den kan pivoteres og alt det geil.
Er der nogen der kender noget til Xerox'en eller kan råde mig til hvilken en fødselsdags gave jeg bliver mest glad for ?
- penge der spares glæder naturligvis osse 
/Wombatten
NB: Xeroxen er vist lidt ny - jeg har kun fundet den ved PRC-data indtil nu.
Jeg har snart fødselsdag og har tænkt mig at jeg vil forære mig selv en fladskærm. Jeg troede egentligt jeg havde besluttet mig for en eller anden sort 22' widescreen, men jeg er kommet lidt i tvivl. - Jeg har indtil videre kigget på:
Mirai 522w100 - fordi den er billig
Packard Bell Maestro 220W - fordi den er pæn (men med glare)
ViewSonic VX2235wm - fordi den er pæn
Dell 2007WFP - pivot, usb-hub, S-IPS, men kun 20.1'
og jeg er desuden netop faldet over denne:
Xerox XM7 22W - superflot med pivot (see http://www.allegro.pl/item153030970_xer ... orama.html)
Er lidt i tvivl om ikke det er samme panel der sidder i Xeroxen som i de andre 22'' 5ms skærme. For hvis nu betragtningsvinklerne er helt hen i skoven kan det måske være det samme at den kan pivoteres og alt det geil.
Er der nogen der kender noget til Xerox'en eller kan råde mig til hvilken en fødselsdags gave jeg bliver mest glad for ?
/Wombatten
NB: Xeroxen er vist lidt ny - jeg har kun fundet den ved PRC-data indtil nu.