Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af David Munch
Ja jeg synes også de ser ganske nydelige ud!

Spørgsmålet er bare hvad de ender med af priser herhjemme.. Og hvornår de kan leveres.. Og selvfølgelig om billedkvaliteten er forbedret i forhold til de nuværende modeller..

Spørgsmål, spørgsmål, spørgsmål.. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis vi skeler til hvordan tidligere lanceringer og den efterfølgende leverance til butikkerne er gået, så skal vi regne med at se de billige modeller (X- og G-serien) i løbet af maj/juni og de dyrere (V- og VT-serien) senere på sommeren.
Brugeravatar
Af radiomand
en lille ændring til yakken´s datoer.

X + G fra ultimo feb.
Af Yankee
yakken skrev:Hvis vi skeler til hvordan tidligere lanceringer og den efterfølgende leverance til butikkerne er gået, så skal vi regne med at se de billige modeller (X- og G-serien) i løbet af maj/juni og de dyrere (V- og VT-serien) senere på sommeren.
Men for mig at se går de væk fra disse betegnelser, eller hvad?? (http://www.panasonic.com/promos/ces/201 ... nding.aspx)

Her ser det ud til at plasma-modellerne hedder VT30, GT30, ST30, S30 og X3, hvor T'et indikerer 3D og 0'et Full HD. Men det er måske bare det amerikanske line-up??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, jeg kiggede lige vores nyhedsarkiv igennem igen, og jeg kan se at vi allerede modtog X20 d. 9. marts, så måske er der ikke mere end godt en måned til vi ser de nye modeller på hylderne - i de mindre versioner vel og mærke.

S-serien kom ca. en måned senere sammen med G-serien, dvs. starten af marts. V-serien ankom i maj og VT-serien ligeså.

De amerikanske modeller hedder typisk ikke det samme som de europæiske, men der er da ret god overensstemmelse mellem seriebetegnelerne? Hvad er det du synes der er anderledes?
Af Yankee
yakken skrev: De amerikanske modeller hedder typisk ikke det samme som de europæiske.
Ah, okay det er bare mig der er for ivrig så :p
Du nævnte specifikt en G-model (G30?) som jeg ikke kunne se derinde og det undrede mig lidt, at der kun var to ikke-3D-skærme, hvoraf den ene var den helt billige "X3" (kommer vel til at hedde C3 herhjemme?).

Kanon update-frekvens derovrefra i øvrigt. Keep up the good work - det er lækkert at kunne følge så tæt med!
Af telum
Jeg ligger også mærke til, at der ikke er 42" versioner af hverken VT30 eller GT30. Kan det have noget at gøre med, at det er amerikanske versioner eller at panasonic er gået væk fra de mindre plasma-skærme?
Brugeravatar
Af radiomand
model størelserne er ikke de samme i de amerikanske versioner som de europæriske versioner, de få bla. ikke de små versioner som du også har set.
Af kskruger
Der er ingen som skriver om, hvilken tykkelse disse nye skærme fra Panasonic er. En ting, at de har ændret designet så de ser flotte ud, men når man kun ser dem ligepå, kunne man godt ha den tanke, at de stadige er 7-9 cm tykke og dermed stadige er langt bagefter Samsung og LG på det punkt.
Af Senic
kskruger skrev:Der er ingen som skriver om, hvilken tykkelse disse nye skærme fra Panasonic er. En ting, at de har ændret designet så de ser flotte ud, men når man kun ser dem ligepå, kunne man godt ha den tanke, at de stadige er 7-9 cm tykke og dermed stadige er langt bagefter Samsung og LG på det punkt.
Tror ikke du skal forvente samme tykkelse som LG og Samsung. Tror Panasonic går mere op i billede og lyd - hvilket jo er dejligt.
Af Singu
Glæder mig til at høre om de er sluppet af med "Bbbbzzzzzzzzz", går stadig og overvejer om jeg skal vente en måned eller to med at købe nyt TV
Af Thor-thor
radiomand skrev:model størelserne er ikke de samme i de amerikanske versioner som de europæriske versioner, de få bla. ikke de små versioner som du også har set.
Kan man gøre sig håb om at 55" også kommer i dk?
Af donoester
Mindst lige så interessant:
http://www2.panasonic.com/webapp/wcs/st ... 1123546843

42" IPS Alpha-panel med CCFL- eller LED-belysning. Jeg kan ikke finde et eneste billede af deres 2011 LCD-TV - med undtagelse af måske http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 2&zoneid=5 (som også er en god nyhed). Det kunne være dejligt hvis Flatpanels fik et IPS-alpha baseret TV (i den højere prisklasse) til test engang i det nye år. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7