03 jan 2011, 20:12
Det kommer dæmme an på hvordan de har behandlet den. Er der spor af burn-in på den?
Chapelle skrev:Idag var jeg så nede i Elgiganten - og fik lavet en aftale.Nej. Du bør ikke tage en demomodel for at spare ca. 600. En demo er det måske ikke samme som et brugt tv (der er samme garanti som på et nyt) men næsten. At gå fra 8800,- til 8200 er ikke et reelt tilbud. Det kan have kørt 12 timer i døgnet i et år...'
Den er dog lidt væk fra jeres bud - synes virkelig at Panasonic TXP50G20E leverede det bedste billede, specielt når jeg/vi sidder i en så lys stue som er tilfældet.
Synes der var for meget genskin i de andre modeller som Elgiganten kunne vise mig.
En sidste og afgørende ting var at jeg kunne få deres demo model til 8200kr - er det ikke et tilbud jeg bør tage imod?
Mvh. Chapelle
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.