02 jan 2011, 19:04
Jeg regner stærkt med at jeg i næste uge kommer hjem med et nyt tv, da jeg virkelig snart skal skifte mit billedrørs tv ud, og er træt er skulle låne bror tv hele tiden.
Krav om Tv'et:
- Full HD
- 100+ Hz
- 40-42"
- Hvis muligt, gerne LED-tv, men ikke nødvendigt.
Bruges til:
- PS3
- Film (film afspilles fra PC)
- Sport
Budget: Ligger på 5000,-. Max 6000 hvis tv'et er de ekstra penge værd. Jeg søger ikke kun tv for bare at købe nyt tv, men det skal være et godt tv som jeg kan bruge i lang tid fremover.
Jeg har kig på nogle modeller fra Bilka's og Elgiganten's Avis.
- Sony KDL-40EX500k - 4799,- Bilka
- Philips 40PFL6605H LED - 5979,- Bilka
- Panasonic TXP42G20E - 5999,- Elgiganten
- Sony KDL-40EX710AEP - 5999,- Elgiganten
Det er kun hvad jeg har kigget på indtil videre, og i skal ikke anbefale den bedste af dem jeg har skrevet ned. I må meget gerne komme med anbefalinger af andre tv'er, og tilbud. For har ikke aviserne fra Fona og Expert, måske der var noget?
Og jeg har læst Flatpanels anbefalinger og top awards, samt Januar-Udsalgs listen, hvor jeg virkelig overvejer G20 eller Ex500. Bare lige så i ved det. Jeg har nemlig ikke lyst til at komme hjem med et tv, som elgiganten har anbefalet mig og når så jeg er hjemme, at blive skuffet. Hører derfor gerne brugernes mening herinde fra, så er jeg 100% sikker på mit valg af købet.
På forhånd tak.
Krav om Tv'et:
- Full HD
- 100+ Hz
- 40-42"
- Hvis muligt, gerne LED-tv, men ikke nødvendigt.
Bruges til:
- PS3
- Film (film afspilles fra PC)
- Sport
Budget: Ligger på 5000,-. Max 6000 hvis tv'et er de ekstra penge værd. Jeg søger ikke kun tv for bare at købe nyt tv, men det skal være et godt tv som jeg kan bruge i lang tid fremover.
Jeg har kig på nogle modeller fra Bilka's og Elgiganten's Avis.
- Sony KDL-40EX500k - 4799,- Bilka
- Philips 40PFL6605H LED - 5979,- Bilka
- Panasonic TXP42G20E - 5999,- Elgiganten
- Sony KDL-40EX710AEP - 5999,- Elgiganten
Det er kun hvad jeg har kigget på indtil videre, og i skal ikke anbefale den bedste af dem jeg har skrevet ned. I må meget gerne komme med anbefalinger af andre tv'er, og tilbud. For har ikke aviserne fra Fona og Expert, måske der var noget?
Og jeg har læst Flatpanels anbefalinger og top awards, samt Januar-Udsalgs listen, hvor jeg virkelig overvejer G20 eller Ex500. Bare lige så i ved det. Jeg har nemlig ikke lyst til at komme hjem med et tv, som elgiganten har anbefalet mig og når så jeg er hjemme, at blive skuffet. Hører derfor gerne brugernes mening herinde fra, så er jeg 100% sikker på mit valg af købet.
På forhånd tak.