Mysen skrev:Tjah, det er da mulig jeg ville have reageret anderledes, hvis jeg ikke selv havde dette tv. Men jeg synes bare det er ærgerligt, at der bliver foreslået et dårligere tv fordi DU ikke tør begive dig ud i at købe plasma. Hvis det var din hensigt at pointere, at man sagtens kan få udmærkede LCD fjernsyn, så er det også fint nok. Jeg mener bare ikke det hører hjemme i den tråd, der handler netop om 3D billedkvaliteten.
Og gør man det alligevel, ville det være mere hensigtsmæssigt at nævne en i samme prisklasse om ue modellerne.
Jeg er udmærket klar over den risiko, der følger med plasma og i særdeleshed de tynde fra Samsung, og hvis jeg havde fået en buzz'er hjem, ville jeg måske også selv overveje, at gå efter en andet tv. Jeg tror bare problemet er stærkt overdrevet, selv om jeg er enig i, at det burde være mindre.
hej.
Nej-det er ikke korrekt,jeg er skam ikke bange for at købe plasma-men skal det være,så skal det være et ordentligt et.
Når der er så mange fejl som tilfældet er,så er det ikke anbefalelsesværdigt efter MIN mening.
Jeg har iøvrigt et Pioneer 507 idag-men jeg sys ikke det er tidsvarende længere.
OG.....så prøvede jeg såmænd bare at indskyde at der rent faktisk findes et 3d alternativ til plasma-du er ikke enig det ved jeg,men jeg har rent faktisk oplevet det,så det er ikke bare noget som jeg slynger ud.
Har du iøvrigt selv set Sharp 925?
lrev