Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Foley
Hejsa

Jeg overvejer at købe et Samsumg 3D, men er blevet lidt i tvivl om hvilket :)

Er der nogle herinde som kan fortælle om jeg skal vælge UE46C7705 eller UE46C8705 og også gerne hvorfor.

På forhånd tak.
Af noxity
Du kan starte med at læse testen af C8705. Så skulle du gerne have dit svar.
Af Foley
noxity skrev:Du kan starte med at læse testen af C8705. Så skulle du gerne have dit svar.
Ville det i virkeligheden være bedre at tage et Plasma?
Af Mysen
Ja

Og hvis du går efter et nyt tv med fokus på 3D:

Stort JA
Af miko
3D? VT20 eller 7705...
LED/LCD er no go!
Brugeravatar
Af Princesslea
jeg står selv i samme overvejelse og er kommet frem til at pris+design+3D så er det samsungs plasma 7705.. fordi selvom Panas vt20 vinder i 3D så skulle det ikke være så meget bedre end samsungs at jeg synes det er pris- og designmæssigt er de ekstra penge værd.
Men jeg har så også besluttet med mig selv at jeg venter lidt længere, da de nye bliver vist frem på CES 2011 messen her den 6.-9. Jan. og så skulle komme i handlen i marts...

Hilsen
Lea
Af lrev 1-2
miko skrev:3D? VT20 eller 7705...
LED/LCD er no go!
Hej.
Eller et Sharp 925...hvis man sætter pris på et produkt uden fejl og mangler på hver andet eksemplar!!

lrev
Af Mysen
Enten har du ikke læst testsene ordentligt ellers ignorerede du de 3 nævnte prioriteter, pris-design-3D...
Det er muligt, at den har glimrende sort og er et godt 3D-LCD tv, men den er dyrere, selv om det kun er 46", og så er den dårligere på næsten alle andre punkter end sort end c7705 :s

Og jeg tror måske fejl på halvdelen er en overdrivelse, da der er temmelig mange, der har købt netop denne model i år. Det giver nok også mere fokus omkring problemerne.
Af lrev 1-2
Mysen skrev:Enten har du ikke læst testsene ordentligt ellers ignorerede du de 3 nævnte prioriteter, pris-design-3D...
Det er muligt, at den har glimrende sort og er et godt 3D-LCD tv, men den er dyrere, selv om det kun er 46", og så er den dårligere på næsten alle andre punkter end sort end c7705 :s

Og jeg tror måske fejl på halvdelen er en overdrivelse, da der er temmelig mange, der har købt netop denne model i år. Det giver nok også mere fokus omkring problemerne.
Rolig nu...kom jeg til at "krumme et hår" på dit tv??

Jeg ved kam godt at det er et tv med en udemærket eller flot billedkvalitet,men personligt gider jeg simpelthen ikke at skulle risikere at skulle have det byttet flere gange før jeg bliver tilfreds med det...buzz etc

Og....så tillod jeg mig blot at minde om at der ER andre muligheder end Samsung eller Panasonic plasma.

mvh

lrev
Af Mysen
Tjah, det er da mulig jeg ville have reageret anderledes, hvis jeg ikke selv havde dette tv. Men jeg synes bare det er ærgerligt, at der bliver foreslået et dårligere tv fordi DU ikke tør begive dig ud i at købe plasma. Hvis det var din hensigt at pointere, at man sagtens kan få udmærkede LCD fjernsyn, så er det også fint nok. Jeg mener bare ikke det hører hjemme i den tråd, der handler netop om 3D billedkvaliteten.
Og gør man det alligevel, ville det være mere hensigtsmæssigt at nævne en i samme prisklasse om ue modellerne.
Jeg er udmærket klar over den risiko, der følger med plasma og i særdeleshed de tynde fra Samsung, og hvis jeg havde fået en buzz'er hjem, ville jeg måske også selv overveje, at gå efter en andet tv. Jeg tror bare problemet er stærkt overdrevet, selv om jeg er enig i, at det burde være mindre.
Af lrev 1-2
Mysen skrev:Tjah, det er da mulig jeg ville have reageret anderledes, hvis jeg ikke selv havde dette tv. Men jeg synes bare det er ærgerligt, at der bliver foreslået et dårligere tv fordi DU ikke tør begive dig ud i at købe plasma. Hvis det var din hensigt at pointere, at man sagtens kan få udmærkede LCD fjernsyn, så er det også fint nok. Jeg mener bare ikke det hører hjemme i den tråd, der handler netop om 3D billedkvaliteten.
Og gør man det alligevel, ville det være mere hensigtsmæssigt at nævne en i samme prisklasse om ue modellerne.
Jeg er udmærket klar over den risiko, der følger med plasma og i særdeleshed de tynde fra Samsung, og hvis jeg havde fået en buzz'er hjem, ville jeg måske også selv overveje, at gå efter en andet tv. Jeg tror bare problemet er stærkt overdrevet, selv om jeg er enig i, at det burde være mindre.
hej.

Nej-det er ikke korrekt,jeg er skam ikke bange for at købe plasma-men skal det være,så skal det være et ordentligt et.

Når der er så mange fejl som tilfældet er,så er det ikke anbefalelsesværdigt efter MIN mening.

Jeg har iøvrigt et Pioneer 507 idag-men jeg sys ikke det er tidsvarende længere.

OG.....så prøvede jeg såmænd bare at indskyde at der rent faktisk findes et 3d alternativ til plasma-du er ikke enig det ved jeg,men jeg har rent faktisk oplevet det,så det er ikke bare noget som jeg slynger ud.
Har du iøvrigt selv set Sharp 925?

lrev
Af lennon
Med den viden jeg har suget til mig fra nettet, så fornemmer jeg altså også, at hvis man mener det alvorligt med 3D så handler det om plasma - og helst så mange tommer som muligt .

Har sgu svært ved at danne en mening ud fra egne erfaringer . De små sekvenser jeg har fået demonstreret på henholdsvis LCD,plasma og projektor har egentligt forvirret mig mere end det har været vejledende. Her sidst -under demoen af JVC projektorerne hos TC synes jeg både jeg så noget temmeligt skuffende 3D materiale - og pludseligt i et andet klip det bedste jeg overhovedet har set - såhhh ;;) . . .