20 dec 2010, 22:41
Nu skal det sgu' være. Mit første flade TV skal indkøbes - Selvom jeg endnu ikke i nogen butikker eller hos venner/bekendte har set noget der slår min gamle CRT-klods i billedkvalitet!
Uden at have set dem live endnu, har jeg læst mig frem til at det nok bliver en Panasonic G20 eller V20 (skal lige have forhandlet prisniveau med konen!).
Min eneste bekymring er buzz-problemet!
Er det slemt på disse modeller? Hvor slemt?
Jeg er ekstremt lydfølsom, og hader "forkerte" lyde omkring mig (da de som regel indikerer at der er en fejl på noget!).
Er det rigtigt at buzz-problemer tiltager med skærmstørrelse?
... og hvorfor f.... løser producenterne ikke problemet? Det må da være muligt at afskærme de støjende dele!!!???
Hvad er det egentlig der støjer?
Hvis TV'et står tæt på en væg, vil væggen vel også reflektere lyden og gøre det værre. Hvad nu hvis man hænger et eller andet lyddæmpende (tæppe/stof el.lign) bagved? Kan det ikke afhjælpe en del af det?
Har Panasonic ligesom Samsung en grænse for hvor meget buzz der er acceptabelt?
Please, hjælp en stakkel der ikke ved bedre (endnu).
På forhånd tak.
Uden at have set dem live endnu, har jeg læst mig frem til at det nok bliver en Panasonic G20 eller V20 (skal lige have forhandlet prisniveau med konen!).
Min eneste bekymring er buzz-problemet!
Er det slemt på disse modeller? Hvor slemt?
Jeg er ekstremt lydfølsom, og hader "forkerte" lyde omkring mig (da de som regel indikerer at der er en fejl på noget!).
Er det rigtigt at buzz-problemer tiltager med skærmstørrelse?
... og hvorfor f.... løser producenterne ikke problemet? Det må da være muligt at afskærme de støjende dele!!!???
Hvad er det egentlig der støjer?
Hvis TV'et står tæt på en væg, vil væggen vel også reflektere lyden og gøre det værre. Hvad nu hvis man hænger et eller andet lyddæmpende (tæppe/stof el.lign) bagved? Kan det ikke afhjælpe en del af det?
Har Panasonic ligesom Samsung en grænse for hvor meget buzz der er acceptabelt?
Please, hjælp en stakkel der ikke ved bedre (endnu).
På forhånd tak.