Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Colt
Jeg tager en dyb indånding og giver gas!

Men for ikke at ændre det til min dårlige skrivemetode, så er det jo heldigvis ikke en bestseller jeg er ved at skrive.

Og har ikke skrevet til wupti men ringet og bedt dem om en kvittering / notering på min ordre om det 3d-kit.. Hvilket burde være til at nå frem til, for enhver kundeservice person.
Og burde kunne lade sig gøre for dem at forstå og opfylde.. Hvilket det jo så åbenbart ikke er.
Af Shutdown
Jeg må simpelthen også tage komplett i forsvar, for hvis der er noget de er kendt for så er det deres super service, det er faktisk sådan at kunden "næsten" altid har ret. Jeg har handlet der for mange tusind og altid fået fin service. Så hvis du har snakket med en ubehøvlet supporter kan jeg trøste dig med at han nok ikke er i det firma så længe endnu. Jeg VED det er en del af deres forretningsgrundlag at have god support/service, så du har helt sikkert bare været uheldig.
Af BrianH
Shutdown skrev:Så hvis du har snakket med en ubehøvlet supporter kan jeg trøste dig med at han nok ikke er i det firma så længe endnu.

Jeg tror sagen handler om at supportere, som alle andre mennesker, snakker som som de selv bliver talt til.
Brugeravatar
Af MigSelv
BrianH skrev:
Shutdown skrev:Så hvis du har snakket med en ubehøvlet supporter kan jeg trøste dig med at han nok ikke er i det firma så længe endnu.

Jeg tror sagen handler om at supportere, som alle andre mennesker, snakker som som de selv bliver talt til.
Nemlig.
Tal med respekt, og du får respekt.
Af Colt
Nu ved jeg ikke om dette er til mig eller shooter DK.
Men jeg er helt enig i man skal behandle andre som man selv ønsker det..

Også derfor jeg bliver så pissed når jeg fra wupti's side får sådan et par ørefiner med på vejen af sur support. Og da jeg ikke havde tid til at ringe til her til morgen for at undersøge leverings tidspunktet som burde være i dag.. (nu må vi se) fik kæresten svaret at hun skulle stoppe med at ringe på denne sag eftersom dette ordrenummer har ringet 4 gange inden for den sidste uge..

hehe jah hvis man bare fik kvitteringer osv. fra start og lidt klare udmeldinger i stedet for de 2 dages leverings tid deres hjemmeside siger ville de nok ikke have så lange vente-tider på telefonen.

Til komplett kan jeg kun sige jeg også selv har brugt rigtig mange penge i det firma.. Syntes dog det er ærligt at de ikke magter at bøje lidt på beløbet når man taler om så mange penge og så bare for at være lidt konkurrence dygtige at smide 1 % del af og begge parter er glade.. Ellers har jeg heller ikke en finger at sætte på dem.
Af simon_jak
Arbejder selv som supporter som fritidsjob, hvor jeg hver dag snakker med 100-vis af danskere.

Kan kun tilslutte mig de meget kloge ord.

Hvis man får en borger/kunde igennem med et meget surt opstød, der tager sig selv alt for seriøst, bliver samtalen og kommunikationen meget hurtig dårlig, og man når sjældent frem til en løsning, fordi man simpelthen har svært ved at hjælpe en person, der har set sig sur på alting.

Mit råd til alle er derfor, at tage tingene med et smil og grin lidt af tingene, selvom det ser lidt sort ud. Så vil den supporter i får igennem hvert fald gøre ALT for at hjælpe jer så godt som muligt.

Men man kan selvfølgelig også møde en supporter, der har en dårlig dag, og det er jo ikke fedt.

Men ja - smil til verden og verden smiler til dig :)
Af Cutter
Fra Forbrug.dk; http://www.forbrug.dk/Spoergsmaal-og-sv ... C17BA5E852

"Ifølge reglerne for fjernsalg (postordre, e-handel m.v.), har firmaet en frist på 30 dage til at levere i, hvis der ikke er aftalt noget andet. Hvis varen ikke er dukket op inden de 30 dage, eller til den aftalte tid, har du ret til at hæve købet.

Hvis firmaet ikke af sig selv tilbagebetaler beløbet, skal du rykke for dine penge. Hjælper det ikke, kan du få banken til at føre pengene for den ikke-leverede vare tilbage til din konto."

Håber det kan hjælpe trådstarter :)