Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

jeg bestilte i sidste uge en fladskærm hos komplett og som nogen måske ved fra en af mine sidste tråde har de sendt mig en forkert skærm. jeg kontaktede dem og de sagde de ville sende et fragtfirma for at hente den men det var i fredags jeg fik det at vide og har ikke hørt mere. jeg har til med kontaktet dem men de beskeder jeg sender bliver aldrig besvaret. så vil høre ved i hvor længe efter køb man kan lave en indsigelse hos banken imorgen vil der være gået 6 dage siden pengene blev trukket er det for meget?
ellers må jeg jo tage den igennem forbrugerklagenævnet og politiet trods at det ofte tager sin tid :s

ps. vil klart anbefale ALLE at undgå komplett af følgende grunde:

1. arrogante medarbejder i kundeservice!
2. dårlig kommunikation dvs. det er hele tiden dig der skal kontakte dem for at blive oplyst.
3. snyder dig for dine penge.
4. de kan ikke kende forskel på en LG PK350 og en PK550
Af Thor-thor
Komplett har, så vidt jeg ved, et ganske fornuftigt ry for kundeservice etc.

Det er selvfølgelig en træls situation, men mon ikke det var bedst at tage en dyb indånding og ringe dem op og forklare situationen (igen?) og se om de ikke er til at tale med.
Der kunne jo godt være en nogenlunde fornuftig forklaring på det hele. At de sender en forkert skærm er hvad der kan ske og er ret sikker på at de ikke snyder dig for dine penge.
Så mon ikke lidt fornuftig kommunikation kan løse det....
Af Shooter DK
fik at vide i fredags at de ville sende en til at hente min skærm men har nu stadig hverken hørt fra komplett eller noget fragtfirma?

ringer til dem imorgen og hvis det ikke hjælper så blir det politiet, forbrugerklagenævnet evt. e-handelsfonden og en indsigelse i min bank.
Af Thor-thor
Shooter DK skrev:fik at vide i fredags at de ville sende en til at hente min skærm men har nu stadig hverken hørt fra komplett eller noget fragtfirma?
Forstår som sagt godt at du synes det er irriterende!
Meeenn vi er trods alt kun kommet til tirsdag, vi er få dage fra jul, hvilket betyder ekstra ventetid mange steder, trafikken kører ikke optimalt pga. sne/glatføre så mon ikke du skulle tage et par dybe indåndinger.

Havde ikke set at det kun var to arbejdsdage siden du fik beskeden, så slå lige koldt vand i blodet inden du alarmerer politi, brandvæsen, forsvaret mm. ;)
Af Supergris
Fragtfirmaer har den mani med at komme forbi, når man ikke er hjemme, og ikke ligge en seddel om, at de har været forbi. Så får man et brev 3 dage senere, hvor man bedes kontakte dem, for at aftale en ny tid, hvor man kan træffes.
Forstår ikke idéen med det, men mon ikke det er fordi, det mest er møntet på virksomheder, der er at træffe i den normale åbningstid???
Senest rettet af Supergris 21 dec 2010, 22:49, rettet i alt 1 gang.
Af BrianH
De ville ellers få sig et godt Julegrin hos politiet, hvis du ville anmelde Komplett fordi fragtmanden ikke er kommet efter et par dage :)
Af Colt
Nu har jeg også købt en masse julegave gennem komplett. Proshop og Wupti.. Og jeg fatter heller ikke en meter af når man ligger en ordre.. Og **** om det er på 20.000kr eller 300.. at man selv skal tage kontakt for at få oplyst hvornår man kan regne med at få den eller f.eks. Når de så fjerner et tilbud som var en del af den ordre men ligger og ringer for at høre om det så er noget jeg får med eller ej til det produkt som er bestilt så som den samsung 3d pakke med ekstra 2. 3d briller som de så fjerner fra deres side og intet skriver om i kvitteringen og når man så ringer for at høre hvordan jeg skal forholde mig får jeg af vide det bliver tilsendt senere.. Men når jeg så læser mine kvitterings mails igennem kan jeg se jeg der heller intet står om det sæt og at de nu har fjernet det fra deres hjemmeside så ringer og beder om at få en mail hvor der kan dokumenteres for at jeg har bestilt i rette tid og er en del af mit tilbud så der ingen problemer bliver når jeg jo så igen senere hen jo nok skal ringe og høre hvornår jeg får dem da man jo ikke får en pind at vide om levering og fik i stedet spørgsmålet tilbage hvad mit problem var? og at datoen jo var bevis nok -_-'.. Måtte ringe til komplett + wupti + proshop i dag for at høre hvordan det stod til med mine julegaves bestillinger da jeg intet hører efter at man får en mail om ordren er bekræftet.. Og får så af vide at det ene tv kommer i morgen og resten af mine varer er afsendt og kommer imellem imorgen og overmorgen af dem alle.
Syntes det er så super dårlig service man selv skal blive ved med at holde butikken i ørerne for at få lidt info om hvornår man skal have mulighed for at komme hjem og hente sine produkter.. ::l
Bestilte så lidt crap fra Thansen i morges for små 150,- hvor jeg efterfølgende får en mail som de andre om den er modtaget.. og 3-4 timer senere får en mail + sms om den er afsendt fra dem og en time efter et track and trace nummer... Så det stadig jeg ligger de mindste penge kører lige disse 3 andre ellers ret store internet firmaer total over i service... + jeg slap for at skulle forklare hvad mit problem var når jeg prøvede at få kvittering på de varer jeg bestiller som jeg sjovt nok ikke får men skal vente på og gerne vil have det på skrift da det jo nettop er årsagen til jeg køber produktet nu.. !:(

Så føler med dig.. Syntes godt nok også servicen har været dårlig her op til jul..
Ville faktisk gerne have lagt alle mine ordre sammen til en stor fra komplett men eftersom de ikke kan slå 500,- af i fragt på en 30.000,- bestilling for at tingene hører sammen med et par af de billigere firma'er "der med sagt jeg stadig ville have betalt omkring 1000,- mere" Magtede jeg simpelthen ikke støtte dem ydeligere..
Af lennon
Mener også, at de har et OK ry . Alle kan fejle, og tingene spidser afgjort til op omkring jul , dårligt vejr og hvad ved jeg . Vil man ha bedre og hurtigere service må man betale for det i en fysisk butik . Du har sandsynligvis primært handlet hos Komplett fordi de var billigst ? Men det pisser da afgjort også mig af når butikkerne ikke kan ta sig sammen til at svare på mails .
Af Colt
brugte så dagen i dag på at ringe til wupti 3 gange for at få den kvitterings mail hvor i der stod at jeg skulle have et 3d kit med 2 briller + 7 film.. Men får som nævnet i stedet spørgsmålet om hvad mit problem er.. Og ja jeg så får forklaret tossen at jeg bare beder om dokumentation får jeg en mail med mit ordre nummer hvori der står + 3d bundle.... Må så ringe igen og forklare at 3d bundle kan være 500 ting og jeg gerne vil have det gjort præciseret hvorefter jeg så modtager en ny mail med et link til deres hjemmeside og dette produkt som jeg jo nettop bestilte med de gamle 3d kit tilbud.. Hvorefter jeg forklarer ham at det kan jeg heller ikke bruge til en skid da dette jo nu er et forældet tilbud og de jo kan fjerne dette link fra deres server anyday.. Og får bare svaret nej nej det bliver liggende lang tid endnu... ;;) Så nu skal jeg til det igen imorgen.. Ringe op for 3 gang for at høre om jeg kan få en medarbejder der ved hvordan man kan skrive en mail til en kunde hvori der står: dette kundenummer og ordrenummer har bestilt ps50c7705c med tilhørende ekstra 3d kit hvori der medfølger 2. 3d briller og 7 blueray film fra IMAX og Shrek..
Syntes simpelthen det er en joke....
Af PhDream
Colt skrev:brugte så dagen i dag på at ringe til wupti 3 gange for at få den kvitterings mail hvor i der stod at jeg skulle have et 3d kit med 2 briller + 7 film.. Men får som nævnet i stedet spørgsmålet om hvad mit problem er.. Og ja jeg så får forklaret tossen at jeg bare beder om dokumentation får jeg en mail med mit ordre nummer hvori der står + 3d bundle.... Må så ringe igen og forklare at 3d bundle kan være 500 ting og jeg gerne vil have det gjort præciseret hvorefter jeg så modtager en ny mail med et link til deres hjemmeside og dette produkt som jeg jo nettop bestilte med de gamle 3d kit tilbud.. Hvorefter jeg forklarer ham at det kan jeg heller ikke bruge til en skid da dette jo nu er et forældet tilbud og de jo kan fjerne dette link fra deres server anyday.. Og får bare svaret nej nej det bliver liggende lang tid endnu... ;;) Så nu skal jeg til det igen imorgen.. Ringe op for 3 gang for at høre om jeg kan få en medarbejder der ved hvordan man kan skrive en mail til en kunde hvori der står: dette kundenummer og ordrenummer har bestilt ps50c7705c med tilhørende ekstra 3d kit hvori der medfølger 2. 3d briller og 7 blueray film fra IMAX og Shrek..
Syntes simpelthen det er en joke....
Ikke for at lyde ubehøvlet, men hvis du taler/skriver til Wupti, som du gør her, kan jeg godt forstå, hvis de bliver forvirrede. Dine indlæg kan være svære at finde rundt i.

Med det sagt, skal det bemærkes, at Wuptis kundeservice kan være noget rod. Har oplevet det et par gange, at de ikke er helt opmærksomme på hvad de laver, men der har også været gange hvor de har været hjælpsomme og gjort deres arbejde.
Af Colt
Syntes faktisk ikke det står så utydeligt men Tja det er fair nok hvis du finder det forvirrende er bare røv træt og udkørt i det tv show jeg er sendt igennem hos dem og alle de skide gaver der skal være styr på som konstant skal ringe til for at få noget af vide om hvordan det står til med dem og hvornår man kan forvente levering og være hjemme til det.
Og syntes jeg gør det meget klart at når jeg bestiller et tv med 3d kit at det bør stå tydeligt at det er en del af tilbudet og jeg bør have det på skrift når de nu få dage efterfølgende fjerner tilbudet og jeg ingen beviser har på at det er noget jeg bør have med..
Hvilket så åbenbart er røv umuligt at liste ud af dem...
Og kan godt være jeg lyder som en sur stodder men forstår bare ikke hvordan man kan kører så mange penge igennem sit kort og få så marginal service. Det jo ikke små 100kr's bestillinger på pokemon kort jeg prøver at få dem til at arbejde lidt for.
Af Supergris
Til Colt:
Det, der gør dine indlæg svære at forstå, er, at du skriver det hele i en pærevælling, uden hverken ophold eller kommaer.
Jeg syntes også, det mindede om en gang rod, som gjorde det vanskeligt at tage sig sammen til at læse...
Senest rettet af Supergris 22 dec 2010, 10:17, rettet i alt 1 gang.
Af Colt
ja kan jeg godt se når jeg læser det igennem.. Men ja der bliver bare skrevet ned fra direkte fra boldten men syntes hvis man verbalt udtaler det, at jeg ikke beder om så skide meget eller at det ikke burde være så svært at få gennemført.. Og comeon 3 opkald i dag for at for en bekræftelse på 3d kit og nu et 4 opkald imorgen hvor jeg går ud fra jeg må guide dem igennem hvordan det bør stå..
Men ja nu blev tråden lavet lidt om til mit sure opstød. Ville bare gøre klart at jeg også syntes servicen kan svigte helt krotest og jeg syntes hurtigt et firma glemmer hvor mange penge man egentlig smider igennem dem med dankortet.
Brugeravatar
Af David Munch
Normale mennesker holder også pauser når de taler, såå..

Jeg synes også det er voldsomt svært at forstå hvad du skriver.