Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af svenne
Er der nogen der har fået deres epg guide tilbage efter omlægning af kanaler fra you see. Har et panasonic V10 har været ude hos sommer og hente en guide til at få mine digitale kanaler tilbage igen men ingen EPG guide, fik så guide nr 2 jeg skulle prøve der kunne den ikke finde de digitale kanaler igen er der nogen der har været det sammen cirkus igennem som mig
Af svenne
tak for hjælpen Rekve,jeg vil prøve NICNICS løsning i morgen håber det virker på mit også. Der bliver vel noget sprog der skal ændres på
Af svenne
undskyld jeg ikke har meldt tilbage noget før, men jeg fik ikke min EPG guide til at virke har prøvet det hele syntes jeg, hvad vil det koste at få en mand ud der har mere forstand på det ind jeg har, kunne være rart at få det til at virke igen
Af ljo
Hvis du følger denne vejledning 100% så er jeg helt sikker på at du får din epg tilbage. Er prøvet og testet på adskillige Panasonic modeller.

Lav en rigtig reset (- på siden af tv + menu fjernbetjening)
Sluk og tænd for tv.
Vælg Danmark for Sprog og Finland til DVB-C.
Vælg en hvilken som helt region.
Lad tv søge igennem.
Den finder ingen DVB-C kanaler i første omgang.
Når den har søgt igennem, skal der laves en ny autosøgning.
Under Autosøgning skal frekvensen indtastes (i mit tilfælde 143), Symbolrate skal IKKE indtastes, lad den stå til automatisk.
Tast Nedværksid (i mit tilfælde 151)
Af svenne
ok tak jeg vil prøve igen vender tilbage,forhåbenligt med vores epg guide på plads igen