17 dec 2010, 11:33
Håber der sidder nogle kloge hoveder som kan hjælpe. Jeg skal bruge en skærm til stuen 46"+ som skal fungere med min DENON AVR-1911 – surround-receiver. Jeg har truket hdmi kabel i væggen, og planen var at tilslutte ps3 tvboks mm. til min Denon, og derfra videre til mit tv. Lige nu får jeg dog tv signal fra væggen via Yousee.
Jeg har kigget en del på Panasonic G20 46 og 50"
Lg 50PK950N og 50PK550N hvor sids nævnte jo taler meget til pengepungen.
Lyd vil altid kører over anlægget og skal derfor bare kunne tilsluttes dette optimalt.
Da jeg bor på øverste etage og har skrå vinduer kommer der en del lys ind i stuen som jeg hos en ven, har fundet meget irreterende da han har meget genskær i sit tv.
Jeg er i tvivl om pengene til G20 er givet godt ud i forhold til den meget prisvenlige Pk550N skærm.
Har sikkert glemt noget som i nok skal komme i tanke om som jeg derefter kan svare på. På forhånd tak. (Indsæt selv smileyer og kommaer hvor det mangler)
Jeg har kigget en del på Panasonic G20 46 og 50"
Lg 50PK950N og 50PK550N hvor sids nævnte jo taler meget til pengepungen.
Lyd vil altid kører over anlægget og skal derfor bare kunne tilsluttes dette optimalt.
Da jeg bor på øverste etage og har skrå vinduer kommer der en del lys ind i stuen som jeg hos en ven, har fundet meget irreterende da han har meget genskær i sit tv.
Jeg er i tvivl om pengene til G20 er givet godt ud i forhold til den meget prisvenlige Pk550N skærm.
Har sikkert glemt noget som i nok skal komme i tanke om som jeg derefter kan svare på. På forhånd tak. (Indsæt selv smileyer og kommaer hvor det mangler)