Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Shutdown
Jeg skulle få min760N på tirsdag. Men jeg er godt nok blevet lun på kompletts tilbud på samsungs TV PS50C685 til 7990 inkl blueryafspiller 3 par briller og 15 film. ;;)
Af Rollerman
Hej Shutdown

Ja.. det var da os et rigtig godt tilbud.. kan se de ikke føre Samsung PS50C685 mer på komplett.. hva skal du bruge dit LG??

jeg skulle bruge den til Bluray film og Playstation 3 og internet!! den skulle være rigtig god til de ting :)
Af Rollerman
Ok.. Kunne bare se det ikke var i deres sortiment mer :-) men jeg tror os bestemt, at PK760N er et meget godt tv.. Og så til prisen
Af Shutdown
Det samsung 675 skulle være magen til 685 bare uden 3D, så det tilbud på komplett til 8000kr inkl afspiller, briller, film osv er da helt sikkert noget du skal se nærmere på, hvis altså du beslutter dig for samsung. Jeg har selv bestilt en 760N og skulle få den idag, og hvis den ikke er 100% wauuuw sender jeg den retur eller sælger den (har kun betalt 6700kr for den), Og så køber jeg det samsung der er på tilbud. ;)
Af Rollerman
Har lige fået mit LG.. Og syntes det er rigtig godt.. Skærmen skal bar bruges, så man bedre kan danne sig et ordentlig indtryk af billedkvaliteten.. Men super indtil videre! Samsung var jeg også meget lun på.. Men nu ser jeg på.. Har næsten 2 uger til at bestemme.. :-) men kan godt forstå du vil have det samsung 3D.. Det os et kanon tilbud
Af Shutdown
Jeg har også fået mit 760N ind ad døren. Og jeg er meget imponeret over billedkvaliteten, simpelthen super tilfreds indtil videre. ;)