Log ind med sociale netværk
20 nov 2010, 01:40
Hej Shutdown
Ja.. det var da os et rigtig godt tilbud.. kan se de ikke føre Samsung PS50C685 mer på komplett.. hva skal du bruge dit LG??
jeg skulle bruge den til Bluray film og Playstation 3 og internet!! den skulle være rigtig god til de ting
Ja.. det var da os et rigtig godt tilbud.. kan se de ikke føre Samsung PS50C685 mer på komplett.. hva skal du bruge dit LG??
jeg skulle bruge den til Bluray film og Playstation 3 og internet!! den skulle være rigtig god til de ting
20 nov 2010, 06:50
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=616069 <-- syntes da i aller højeste grad de stadig fører dem
23 nov 2010, 08:01
Det samsung 675 skulle være magen til 685 bare uden 3D, så det tilbud på komplett til 8000kr inkl afspiller, briller, film osv er da helt sikkert noget du skal se nærmere på, hvis altså du beslutter dig for samsung. Jeg har selv bestilt en 760N og skulle få den idag, og hvis den ikke er 100% wauuuw sender jeg den retur eller sælger den (har kun betalt 6700kr for den), Og så køber jeg det samsung der er på tilbud. 
24 nov 2010, 00:41
Har lige fået mit LG.. Og syntes det er rigtig godt.. Skærmen skal bar bruges, så man bedre kan danne sig et ordentlig indtryk af billedkvaliteten.. Men super indtil videre! Samsung var jeg også meget lun på.. Men nu ser jeg på.. Har næsten 2 uger til at bestemme.. :-) men kan godt forstå du vil have det samsung 3D.. Det os et kanon tilbud
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto