18 nov 2010, 00:22
Jeg er på udkig efter min første fladskærm (der må gerne grines), og syntes ærlig talt det er noget af en jungle. Jeg går meget op i computer og fotografering, så er vant til at undersøge alle producenter og modeller før jeg køber, men har lidt svære ved at finde rundt i fladskærmsjunglen.
Mit budget er på 10000 kr
Fladskærmen skal hænge 4,5 meter fra sofaen, og 3,5 meter fra min seng, så burde en 42-50" ikke kunne klare det?
Skærmen vil blive drejet en del fra sidde til sidde rundt i rummet, så tykkelsen af skærmen har en vis betydning.
3D er bestemt ikke et krav, da jeg kun vil bruge skærmen til film og fodbold.
Jeg får signalet igennem TDC hometrio opkobling.
Udover at have surfet Flatpanels.dk igennem i adskillige timer, har jeg også kigget Fona, Elgiganten og Hifi klubbens sortiment igennem.
Jeg er kommet frem til disse modeller:
Panasonic TX-P46G20E
Samsung PS50C7705
Panasonic TX-P42GT20E
Men er bestemt lydhør over for andre modeller
Jeg har som sagt surfet en del rundt på sitet, men har ikke fået svar på mine spørgsmål. Håber derfor i kan hjælpe mig
Mvh
Frederik
Mit budget er på 10000 kr
Fladskærmen skal hænge 4,5 meter fra sofaen, og 3,5 meter fra min seng, så burde en 42-50" ikke kunne klare det?
Skærmen vil blive drejet en del fra sidde til sidde rundt i rummet, så tykkelsen af skærmen har en vis betydning.
3D er bestemt ikke et krav, da jeg kun vil bruge skærmen til film og fodbold.
Jeg får signalet igennem TDC hometrio opkobling.
Udover at have surfet Flatpanels.dk igennem i adskillige timer, har jeg også kigget Fona, Elgiganten og Hifi klubbens sortiment igennem.
Jeg er kommet frem til disse modeller:
Panasonic TX-P46G20E
Samsung PS50C7705
Panasonic TX-P42GT20E
Men er bestemt lydhør over for andre modeller
Jeg har som sagt surfet en del rundt på sitet, men har ikke fået svar på mine spørgsmål. Håber derfor i kan hjælpe mig
Mvh
Frederik