Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af barc3lona
Jeg er på udkig efter min første fladskærm (der må gerne grines), og syntes ærlig talt det er noget af en jungle. Jeg går meget op i computer og fotografering, så er vant til at undersøge alle producenter og modeller før jeg køber, men har lidt svære ved at finde rundt i fladskærmsjunglen.

Mit budget er på 10000 kr
Fladskærmen skal hænge 4,5 meter fra sofaen, og 3,5 meter fra min seng, så burde en 42-50" ikke kunne klare det?
Skærmen vil blive drejet en del fra sidde til sidde rundt i rummet, så tykkelsen af skærmen har en vis betydning.
3D er bestemt ikke et krav, da jeg kun vil bruge skærmen til film og fodbold.
Jeg får signalet igennem TDC hometrio opkobling.

Udover at have surfet Flatpanels.dk igennem i adskillige timer, har jeg også kigget Fona, Elgiganten og Hifi klubbens sortiment igennem.

Jeg er kommet frem til disse modeller:

Panasonic TX-P46G20E

Samsung PS50C7705

Panasonic TX-P42GT20E

Men er bestemt lydhør over for andre modeller
Jeg har som sagt surfet en del rundt på sitet, men har ikke fået svar på mine spørgsmål. Håber derfor i kan hjælpe mig :)

Mvh
Frederik
barc3lona skrev:Jeg er på udkig efter min første fladskærm (der må gerne grines), og syntes ærlig talt det er noget af en jungle. Jeg går meget op i computer og fotografering, så er vant til at undersøge alle producenter og modeller før jeg køber, men har lidt svære ved at finde rundt i fladskærmsjunglen.
Udover at have surfet Flatpanels.dk igennem i adskillige timer, har jeg også kigget Fona, Elgiganten og Hifi klubbens sortiment igennem.
Griner skam ikke. Selv har jeg surfet rundt i adskillige måneder i jagten på mit første fladskærms TV 8) Nå, men 3 fine bud du har fundet frem til, og selv ville jeg nok vælge C7705'eren, bla.a. fordi 50" nok er mest passende på 3,5-4,5 meters afstand.
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Hvis 3d er ligegyldigt, ville jeg købe 50G20E til ca. 9500 kr.
Af soko
Hej

Jeg synes ikke du skal gå under 50", så går der ikke 14 dage før du vil have et der er større.... og det er 110% sikkert ;)

Personligt ville jeg vælge Samsung, da jeg ikke er vild med designet på Panasonic.

God jagt

Soko