Sponk skrev:Du er lige lovlig negativ overfor Panasonic før du overhoved er aner om får flmen eller ej. Du får din film.
Panasonic har Selvfølgelig tænkt sig at belønne alle dem som har købt et 3D produkt i hele Norden. Grunden til at Panasonic Nordic ikke skriver dette på hjemmesiden skyldes Fox (kontrakt) og andre landes vilkår - så som Tyskland! Jeg købte mit sæt 50VT20/BDT300 i maj måned og kan godt forvente at få en film ifølge min kilde.
Hold nu op med alle de gætterier og lad os vente og se hvad der sker!
Lad os hellere glæde os over fair behandling når filmen kommer ind af brevsprækken.
Med det samme der er noget gratis skriger folk mig mig mig vil ha....
Negativ, kan du nævne 1 grund til ikke at skulle være det når det drejer sig omforskæls behandling? alle i US fik eks. filmen også trods man var loyal køber...
1. Panasonic har på intet tidspunkt "Lovet" officielt at loyale køberer får denne film i europa, tværti mod, jeg er ligeglad med grunden, hvad skal jeg bruge den til ! den gør ikke kampagnen mere "morals rigtig" i mine eller andres øjne.
2. Hvorfor er det at man først "bagefter" kommer med en udmelding om at vi også vil blive "tilgodeset", det er og kan kun ses som en upsér og erklæring herpå, det skulle være promoveret sideløbende og kan da på ingen måde komme som en overraskelse at folk føler sig overset i denne sammenhæng. (vi taler om et produkt der ikke ellers er tilgængeligt)
3. Du misforstår helt pointen og brøleren i denne sammenhæng, der er nemlig ikke tale om nogen som føler sig snydt for noget gratis, det handler om loyalitet og det at andre end de loyale købere får tilgang til noget som vi ikke engang kan købes os til !
4. Jeg ville gerne stoppe med at gætte, men når Panasonic ikke har travlt med at melde noget ud om hvordan og hvorfor, så kan jeg heller ikke have travlt med at være en tolmodig og indtil viderer ikke overset loyal køber.
Du glemmer vist hele grundlaget for at "få" filmen, det er jo her hunden ligger begravet og ikke det at den er gratis.
Om så kampagnen sagde at man kunne købe den for eks. 350 Kr. så ville man da stadig føle sig overset som loyal køber, når det kun er nye køberer der ville kunne komme i besidelse af denne video.
Men dertil synes jeg ikke der er noget galt i at føle sig overset, når nogen får noget gratis som andre allerede har opfyldt kravet om for at kunne.
Jeg forstår godt man vil skabe nye køberer, men havde man nu brugt en rabat i form af penge, så havde man netop ikke forskæls behandlede kunderne, da tid og pris begge er variabler.
Men jeg vil da til hver en tid, se frem til at få filmen hvis det er tilfældet, men det ændre altså ikke på, at det var lidt af en promotion brøler til at begynde med hvorfor jeg er i min så gode ret til at pointere netop dette indtil andet er officielt udmeldt.
Panasonic har jo meldt følgende ud:
"Unfortunately we have a limited number of films, estimated after the projected sales during the promotion period. Therefore we can not meet all of you who purchased a 3D product before the 1st November. If it turns out that we have films left after the promotional period, we will obviously look at how we can distribute them to our loyal customers."
Panasonic har jo netop der udmeldt at der ikke vil være film nok til alle de loyale købere efter denne kampagne udløber, så derfor er det kun rimeligt at stille sig kritisk over hvordan Panasonic så har tænkt sig at fordele "mad resterne" mellem de loyale købere når og hvis vi kommer dertil at vi også kan få filmen.
Hvordan kan man retfærdiggøre hvem der skal have og ikke skal have den så? det er der da kun 1 måde at komme ud over, enten ved at lave flere film, så der er nok til alle, eller helt at lade være med at dele resten ud men finde på et alternativ der kan gives til alle.
Men jeg er da glad for at du har en god kontaklt/kilde til Panasonic så du føler dig velinformeret og tilgodeset, det er bare en ringe trøst som ingen andre kan bruge til noget, så længe der intet er officielt udmeldt.

Mvh.
Jingle