Morten Hat skrev:Jeg har luret meget på dette tv men har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.
Hvordan fungerer DLNA?? Jeg har tænkt mig at koble det til en NAS og se film og billeder osv. fra denne over tv'et.
Jeg kontaktede LG som sagde det ikke var et problem, de anbefalede mig at tage i Elgiganten og se tv'et. Den "professionelle og provisionslønnede" sælger i Elgiganten sagde det var et rigtig dårligt tv og foreslog et tv til 4-5000 mere. Han sagde at det var første genrations DLNA og det fungerede rigtig dårligt.
LG kontaktedes igen og bekræftede at det var første generations DLNA men at det fungerede.
Hvordan fungerer netværket på tv'et? Hvis man sætter det til sit LAN kan man så streame alt fra sin PC/NAS på tv'et? Er der webinterface så man kan Youtube??
Kan netværket fungere via Wifi??
Håber i kan hjælpe mig
Jeg har kun prøve at sætte en extern harddisk til TVét via USB og der var ingen problemer med at afspille film fra harddisken. Det kørte bare.
Jeg vil gerne undersøge hvordan det fungere, hvis jeg laver en medieserver og får TVét til at afspille en film fra mediecenteret på netværket. (Kunne jeg gøre i weekenden.)
Hvis du har nogle spørgsmål til dette TV, så er du velkommen til at skrive, da jeg selv har tvét.