Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Jeps... Det tror jeg det er ;)
Af Martin R
Molsen87 skrev:
vonrask skrev:Har fundet dette tilbud til 5000: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=596325

er det et godt køb til prisen?
Ja, det er det, men du skal være opmærksom på at det ikke er en nordisk version LD750N. Men en europæsk. Dvs. at du ikke har LG service i Danmark.

Kan få Nordisk version her.
http://www.fcomputer.dk/LCD_TV/LG_42LD7 ... LCD_TV_FHD
Og hvor meget har det at sige? Hvis der sker noget med den, så kontakter man vel bare forhandleren, altså Komplett? Eller hvordan fungere det? :)
Af Molsen87
Martin R skrev:
Molsen87 skrev:
vonrask skrev:Har fundet dette tilbud til 5000: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=596325

er det et godt køb til prisen?
Ja, det er det, men du skal være opmærksom på at det ikke er en nordisk version LD750N. Men en europæsk. Dvs. at du ikke har LG service i Danmark.

Kan få Nordisk version her.
http://www.fcomputer.dk/LCD_TV/LG_42LD7 ... LCD_TV_FHD
Og hvor meget har det at sige? Hvis der sker noget med den, så kontakter man vel bare forhandleren, altså Komplett? Eller hvordan fungere det? :)
Ja, men så står man uden TV i måske 1 - 2 måneder.
Mener at LG kommer direkte med en reparatør i ens hjem og hvis de skal have det med får man vist et erstatnings TV.
Af Martin R
Okay, godt nok :)

- Har lige bestilt det ved føniks, så det glæder jeg mig til at få hjem! :D
Af Molsen87
Martin R skrev:Okay, godt nok :)

- Har lige bestilt det ved føniks, så det glæder jeg mig til at få hjem! :D
Det skal du nok blive.
Opsæt tvet som anmeldelsen for sl8000, så er det virkelig godt billede. :)
Af renehansen
Selvom fjernsynet dog har sine problemer med motion og de features der er i er ikke særlig praktiske.
Men til den pris syntes jeg nu også at det er en god skærm.

Mvh René.
Af Molsen87
renehansen skrev:Selvom fjernsynet dog har sine problemer med motion og de features der er i er ikke særlig praktiske.
Men til den pris syntes jeg nu også at det er en god skærm.

Mvh René.
Jeg har experimenteret truemotion ang. judder og blur og synes at sætte truemotion til bruger, hvor jeg sætter judder til 0 og blur til f.eks. 7, så har jeg ikke oplevet noget siden.
Af Morten Hat
Jeg har luret meget på dette tv men har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.

Hvordan fungerer DLNA?? Jeg har tænkt mig at koble det til en NAS og se film og billeder osv. fra denne over tv'et.
Jeg kontaktede LG som sagde det ikke var et problem, de anbefalede mig at tage i Elgiganten og se tv'et. Den "professionelle og provisionslønnede" sælger i Elgiganten sagde det var et rigtig dårligt tv og foreslog et tv til 4-5000 mere. Han sagde at det var første genrations DLNA og det fungerede rigtig dårligt.
LG kontaktedes igen og bekræftede at det var første generations DLNA men at det fungerede.

Hvordan fungerer netværket på tv'et? Hvis man sætter det til sit LAN kan man så streame alt fra sin PC/NAS på tv'et? Er der webinterface så man kan Youtube??
Kan netværket fungere via Wifi??

Håber i kan hjælpe mig
Af Molsen87
Morten Hat skrev:Jeg har luret meget på dette tv men har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.

Hvordan fungerer DLNA?? Jeg har tænkt mig at koble det til en NAS og se film og billeder osv. fra denne over tv'et.
Jeg kontaktede LG som sagde det ikke var et problem, de anbefalede mig at tage i Elgiganten og se tv'et. Den "professionelle og provisionslønnede" sælger i Elgiganten sagde det var et rigtig dårligt tv og foreslog et tv til 4-5000 mere. Han sagde at det var første genrations DLNA og det fungerede rigtig dårligt.
LG kontaktedes igen og bekræftede at det var første generations DLNA men at det fungerede.

Hvordan fungerer netværket på tv'et? Hvis man sætter det til sit LAN kan man så streame alt fra sin PC/NAS på tv'et? Er der webinterface så man kan Youtube??
Kan netværket fungere via Wifi??

Håber i kan hjælpe mig
Jeg har kun prøve at sætte en extern harddisk til TVét via USB og der var ingen problemer med at afspille film fra harddisken. Det kørte bare. :)

Jeg vil gerne undersøge hvordan det fungere, hvis jeg laver en medieserver og får TVét til at afspille en film fra mediecenteret på netværket. (Kunne jeg gøre i weekenden.)

Hvis du har nogle spørgsmål til dette TV, så er du velkommen til at skrive, da jeg selv har tvét.
Af Morten Hat
Hej Molsen87.

Det ville være helt fantastisk hvis du gad dette og en kæmpe hjælp!!
Glæder mig allerede til at høre hvad du har fundet frem til.
Jeg er så tæt på at købe det men det ville være ærgerligt hvis det ikke kunne bruges i mit nye elektroniske hjem
Af Morten Hat
Hej Molsen87

Jeg har købt et andet tv (LG42LE730N) så du behøver ikke finde ud af de føromtalte punkter for min skyld. Tak for hjælpen