28 okt 2010, 19:34
Min sammensætning er som følger og det kører rigtigt godt MEN
TV........................ Panasonic TX-P50V20 Kan godt se film fra server men IKKE med text
Forstærker...........Onkyo TX-SR607 Kan ikke modtage lyd fra tv med optik kabel
Spillekonsol....... PS3 Kan godt se film fra server men IKKE med text
Medieplayer...... WD-Live Virker perfekt også med tekst
Server................ Synology 209+ Kører rigtig godt ingen hakken
HD optager........ Sony HXD970 Virker fint trods alderen
Router.................Linksys Router Wireless-N Dual-B Gigabit Er rigtig god og hurtig
Stationær...........Medion OK pc kan se film med tekst
Bærbar pc .........Acer Kan se film fra server med tekst når jeg er hjemme MEN når jeg er i sommerhus kan jeg godt streame film MEN IKKE med tekst
Som det kan ses på ovennævnte fungere det hele rigtig godt MEN tekst er mit store problem , jeg ripper mine dvd film ned på serveren med CloneDVD, men jeg tænker om der findes et andet program til at rippe med, så jeg ikke har mit oventnævnte problem , findes der et program der kan brande teksten fast på filmen ( ligesom i ”gamle” dage når man rippede til svcd) jeg ved godt der findes programmer til at brande tekst fast på film der allerede er rippet men de er sindsyge svære at bruge og jeg kan faktisk ikke finde ud af det
Håber i kan hjælpe VH RP
TV........................ Panasonic TX-P50V20 Kan godt se film fra server men IKKE med text
Forstærker...........Onkyo TX-SR607 Kan ikke modtage lyd fra tv med optik kabel
Spillekonsol....... PS3 Kan godt se film fra server men IKKE med text
Medieplayer...... WD-Live Virker perfekt også med tekst
Server................ Synology 209+ Kører rigtig godt ingen hakken
HD optager........ Sony HXD970 Virker fint trods alderen
Router.................Linksys Router Wireless-N Dual-B Gigabit Er rigtig god og hurtig
Stationær...........Medion OK pc kan se film med tekst
Bærbar pc .........Acer Kan se film fra server med tekst når jeg er hjemme MEN når jeg er i sommerhus kan jeg godt streame film MEN IKKE med tekst
Som det kan ses på ovennævnte fungere det hele rigtig godt MEN tekst er mit store problem , jeg ripper mine dvd film ned på serveren med CloneDVD, men jeg tænker om der findes et andet program til at rippe med, så jeg ikke har mit oventnævnte problem , findes der et program der kan brande teksten fast på filmen ( ligesom i ”gamle” dage når man rippede til svcd) jeg ved godt der findes programmer til at brande tekst fast på film der allerede er rippet men de er sindsyge svære at bruge og jeg kan faktisk ikke finde ud af det
Håber i kan hjælpe VH RP