29 sep 2010, 21:10
Jeg skrev en masse, men var for længe om det og blev logget af, så prøver at gøre det kort.
Indtil nu har jeg kig på disse tre:
- Sonys 46" EX500
- Lg's 47" LD750'er
- Panasonics 46" G20'er
Jeg vil mest spille PS3 og se Blu-ray film, bla. Sci-fi og Martial Arts, dvs. film hvor Panorering ikke må hakke og hurtige bevægelser kræver en hurtig opdatering af billedet. Der må helst heller ikke være slør på, da jeg af og til nyder en fodboldkamp på Tv.
De tre Tv har forskellige specs. og jeg har via pricerunner sat dem op ved siden af hinanden og sammenlignet.
Jeg vil lige nævne et par af de "mangler" jeg tror er de største (for hver Tv):
EX500: Har kun en USB port og med deres WiFi dongle i, så er den brugt og så er kontrast ratio ikke nævnt (er den lav?).
LD750: Har ikke 1080p24 (har den så ikke problemer med Blu-ray film?), Der står der ikke HD TV ved tuneren (kan den ikke modtage HD kanaler?)
G20: Har ikke NTSC playback (kan jeg så ikke se mine NTSC film?)
Er der noget jeg bør være obs på?
Tjek evt. dette link og se om der er noget i bider mærke i:
http://www.pricerunner.dk/pc/2/TV-Produ ... 05=2582905
Ps. Alle disse Tv ligger lige under 8000,- men jeg er villig til at give ca. 10.000,- hvis i vil anbefale et bedre Tv, det kunne fx være fedt med HDMI 1.4, da jeg godt ku' tænke mig at føre lyd tilbage den vej.
Indtil nu har jeg kig på disse tre:
- Sonys 46" EX500
- Lg's 47" LD750'er
- Panasonics 46" G20'er
Jeg vil mest spille PS3 og se Blu-ray film, bla. Sci-fi og Martial Arts, dvs. film hvor Panorering ikke må hakke og hurtige bevægelser kræver en hurtig opdatering af billedet. Der må helst heller ikke være slør på, da jeg af og til nyder en fodboldkamp på Tv.
De tre Tv har forskellige specs. og jeg har via pricerunner sat dem op ved siden af hinanden og sammenlignet.
Jeg vil lige nævne et par af de "mangler" jeg tror er de største (for hver Tv):
EX500: Har kun en USB port og med deres WiFi dongle i, så er den brugt og så er kontrast ratio ikke nævnt (er den lav?).
LD750: Har ikke 1080p24 (har den så ikke problemer med Blu-ray film?), Der står der ikke HD TV ved tuneren (kan den ikke modtage HD kanaler?)
G20: Har ikke NTSC playback (kan jeg så ikke se mine NTSC film?)
Er der noget jeg bør være obs på?
Tjek evt. dette link og se om der er noget i bider mærke i:
http://www.pricerunner.dk/pc/2/TV-Produ ... 05=2582905
Ps. Alle disse Tv ligger lige under 8000,- men jeg er villig til at give ca. 10.000,- hvis i vil anbefale et bedre Tv, det kunne fx være fedt med HDMI 1.4, da jeg godt ku' tænke mig at føre lyd tilbage den vej.