26 sep 2010, 00:43
jeg er selv meget spændt på hvordan den nye lg px950 performer, da jeg tror GT20 mest bare er G20 med 3D. overvejde også VT20, men synes den er for grim, og dyr og samsung levere bare ikke varen.
NintendoB skrev:sagde hun også igårEllegaard74 skrev:Min fejl kan godt se den kan misforstås srytrykkertor skrev:Er linebleed et problem på VT20?Tror det nintendo mener er at hvis han køber pana så slipper han for linebleed som er et problem på nogle 7705 modeller
Hvis jeg kunne gå tilbage i tid inden jeg købte 63" C7705, sa havde jeg nu købt VT20.
Men efter 63" er kommet i hus, så bliver man sku afhængig af størrelsen.
Hver gang jeg nu ser 50" synes jeg ret og slet den bliver alt for lille. Kan aldrig tænke mig at gå ned i størrelse fra 63" igen.
Så dermed bliver jeg lidt stående fast med min 63"C7705 som jeg synes er fin nok, var der bare ikke for tosset med LineBleed.
Var ikke klar over at VT20 havde linebleedproblemer. Så det hjælper mon lidt mod fristen til at gå fra C7705 til VT20 hvis den har de samme problemer.![]()
Mente selvfølig at vis jeg kunne slippe for den linebleed som jeg har på min model af 63"C7705 så hade jeg nok købt VT20en.
Men rigtig man bliver nemlig afhængig af størrelsen (63") ingen tvivl om det
jeg er selv meget spændt på hvordan den nye lg px950 performer, da jeg tror GT20 mest bare er G20 med 3D. overvejde også VT20, men synes den er for grim, og dyr og samsung levere bare ikke varen.