16 sep 2010, 19:02
Da jeg står og skal have nyt TV - kan jeg ikke bestemme mig for hvad jeg skal vælge af disse to tv.
Er 100 procent sikker på, at det skal være et af disse tv, men er usikker på hvilket af dem det skal være
Er her nogen som kunne komme med deres egen mening og en kommentar til, hvad jeg burde vælge.
Prisen er intet problem og vil være den samme på disse to tv.
Mine fordele og udlemper kan jeg skrive op her:
KDL52HX900
+
Topmodel
400Hz PRO (som egentlig ikke er 400 Hz)
Baggrundsbelyst LED med local dimming
-
Design
Tykkelse
Strømforbrug
KDL55NX810
+
ULTRA tynd
Design (tynd kant)
Størrelse
Strømforbrug
-
Edge LED med local dimming
200 Hz PRO
Er godt klar over at HX900 er et bedre TV, men er det SÅ meget bedre end NX810? Er det 5 - 10 - 15 - 20 procent bedre?
Er klar over at der ikke er nogle test på nogen danske sider endnu, på disse to modeller, men hvad siger i andre - hvad ville i tage når valget skulle være mellem disse to?
Er 100 procent sikker på, at det skal være et af disse tv, men er usikker på hvilket af dem det skal være
Er her nogen som kunne komme med deres egen mening og en kommentar til, hvad jeg burde vælge.
Prisen er intet problem og vil være den samme på disse to tv.
Mine fordele og udlemper kan jeg skrive op her:
KDL52HX900
+
Topmodel
400Hz PRO (som egentlig ikke er 400 Hz)
Baggrundsbelyst LED med local dimming
-
Design
Tykkelse
Strømforbrug
KDL55NX810
+
ULTRA tynd
Design (tynd kant)
Størrelse
Strømforbrug
-
Edge LED med local dimming
200 Hz PRO
Er godt klar over at HX900 er et bedre TV, men er det SÅ meget bedre end NX810? Er det 5 - 10 - 15 - 20 procent bedre?
Er klar over at der ikke er nogle test på nogen danske sider endnu, på disse to modeller, men hvad siger i andre - hvad ville i tage når valget skulle være mellem disse to?