4. sep 2010, 15:39
Jeg glæder mig helt vildt til testen og håber på det bedste, også tror jeg hurtigt at hifiklubben får en bestilling fra mig på ps50c7705
Li et spørgsmål lidt off topic, men gælder Samsungs prestige service ikke på alle nordiske modeller, derfor også et c7705 købt i hifiklubben
Optikeren skrev:Jeg fik for ca. 1 md. siden leveret 50" modellen, kanont TV.Det lyder da kanon at det ikke er et større problem end det med retentionen
Jeg har prøvet at have det tændt et par gange stort set hele dagen, det vil sige fra ca. 7.00 til ca. 23.00 om aftenen, de sidste par timer kunne jeg svagt høre en summen hvis jeg stillede mig helt hen til tv'et.
Efter at det havde stået på tv2 news en del timer, kunne jeg svagt se nede i bunden lidt retention fra deres news linie og deres logo, men efter at have skiftet kanal og den havde kørt et par minutter var det hele væk igen.
Umiddelbart er der ikke skyggen af lyse striber på min skærm. :-)

Jeg glæder mig helt vildt til testen og håber på det bedste, også tror jeg hurtigt at hifiklubben får en bestilling fra mig på ps50c7705

Li et spørgsmål lidt off topic, men gælder Samsungs prestige service ikke på alle nordiske modeller, derfor også et c7705 købt i hifiklubben