Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thcleaner
ja meget flot design samt lækker lækker billedekvalitet
Af purtsak
det lyder sgu lækkert var det med 3d :)
Af thcleaner
jep meget overbevisende 400hz
Af purtsak
hvad var den ville komme til at koste
Af purtsak
hvad syntes du om den rasmus og er den nye med led og hvad var der af andre tv på ifa som havde lækker billed kvalitet
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Blot så I ikke bliver alt for skuffede over at der ikke kommer en forkromet "Det her TV var bare godt"-opfølgning på IFA, så er det ikke muligt at give en objektiv vurdering af billedkvaliteten på det man ser sådan et sted. Enhver producent kører med eget demomateriale og man kan være sikker på, at billedet er justeret til at give wow-effekt og intet andet. Dernæst så er omgivelserne ikke gunstige at bedømme noget i pga. de utallige spots og hurlumhej, der fylder udstillingsområderne.
Af thcleaner
vil dog mene at man godt kan bedømme det noget
f. eks. så vil jeg ikke mene at thomson 3d demo var ringere end de andre det var bare deres tv der var noget lort
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er svært at vurdere på messer, men hvis jeg skal tilknytte et par ord til modellen, så ser local dimming teknologien lovende ud og skærmen kunne samtidig give en hel del lys. Philips standard-indstillinger (skærmen brugte enten standard eller dynamisk-profilen) er dog for overmættet, og skærmen havde alt for meget kunstigt skarphed tilføjet. Det kan selvfølgelig justeres væk, men det lod sig ikke gøre på messen.

Jeg så ikke 3D på modellen i år, men så det sidste år. 3D-delen virker lovende og på messen så jeg ikke særlig stor tendens til crosstalk.