Log ind med sociale netværk
13 sep 2010, 10:21
Vi fik ikke den danske pris at vide, men den er snart på markedet, så jeg tror vi ved mere inden længe.
15 sep 2010, 08:17
Blot så I ikke bliver alt for skuffede over at der ikke kommer en forkromet "Det her TV var bare godt"-opfølgning på IFA, så er det ikke muligt at give en objektiv vurdering af billedkvaliteten på det man ser sådan et sted. Enhver producent kører med eget demomateriale og man kan være sikker på, at billedet er justeret til at give wow-effekt og intet andet. Dernæst så er omgivelserne ikke gunstige at bedømme noget i pga. de utallige spots og hurlumhej, der fylder udstillingsområderne.
15 sep 2010, 09:57
Det er svært at vurdere på messer, men hvis jeg skal tilknytte et par ord til modellen, så ser local dimming teknologien lovende ud og skærmen kunne samtidig give en hel del lys. Philips standard-indstillinger (skærmen brugte enten standard eller dynamisk-profilen) er dog for overmættet, og skærmen havde alt for meget kunstigt skarphed tilføjet. Det kan selvfølgelig justeres væk, men det lod sig ikke gøre på messen.
Jeg så ikke 3D på modellen i år, men så det sidste år. 3D-delen virker lovende og på messen så jeg ikke særlig stor tendens til crosstalk.
Jeg så ikke 3D på modellen i år, men så det sidste år. 3D-delen virker lovende og på messen så jeg ikke særlig stor tendens til crosstalk.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto