Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Eriksen32
THM skrev:mener du bør have et X20, som er tilsvarene det du har, hvis ikke de har et stående må de bestille et hjem fra en anden af deres butikker hvis de har, eller fra producenten. hvis ikke de kan skaffe et bør de give pengene retur eller opgradere dig til et S20. mener ikke LG's pj350 er helt på højde med X10/X20...
Er lige det jeg også tænker. Ved ikke hvad de gør. Da jeg har tegnet en forsikring så kommer de og henter det hos mig. Ved ikke hvilken butik det skal til.

Tror jeg skal ha fat i dem igen. Vil vide med skkerhed hvad der sker hvis fejlen ikke kan laves.
Af steen_c
kan ikke helt se pointen med den her tråd, med den tid der er brugt her, på det her, kunne trådstarter have henvendt sig i butikken flere gange og få sit problem afhjulpet, jeg er sikker på de hellere end gerne vil hjælpe dig med at løse problemet eller finde en ny skærm til dig. der hvor du har købt den, gå dog ned og hør hvad de siger, det kan være de finder en bedre løsning end den du har. istedet for at være så skeptisk. de fleste mennesker der arbejder i detail handlen, vil faktisk meget gerne hjælpe deres kunder, indenfor de rammer de har.

du kan finde din butik på www.elgiganten.dk
Af steen_c
" Fik at vide at, jeg skulle kontakte Elgiganten, hvor det er købt."

ja det må du søreme undskylde at jeg har misforstået at elgiganten er en butik, der ligger ca 28 af dem rundt i Danmark, og omkring 700 stk, fordelt i Norge, Sverige, Finland, Island, færøerne, og grønland.

for det andet lyder det som om problemet med skærmen høre under 24 mdr. reklamationsret og ikke som en forsikringskade. men den måde du skriver på, lyde du meget usikker på hvad der sker, og derfor mente jeg du kunne gå ned i en af de 28 butikker og høre om de kan svare på nogle af de spørgsmål, som du stiller, istedet for at gisne og være i tvivl. eller ringe til kundeservice.

men bevares da. undskylder
Af urbananen
steen_c skrev:" Fik at vide at, jeg skulle kontakte Elgiganten, hvor det er købt."

ja det må du søreme undskylde at jeg har misforstået at elgiganten er en butik, der ligger ca 28 af dem rundt i Danmark, og omkring 700 stk, fordelt i Norge, Sverige, Finland, Island, færøerne, og grønland.

for det andet lyder det som om problemet med skærmen høre under 24 mdr. reklamationsret og ikke som en forsikringskade. men den måde du skriver på, lyde du meget usikker på hvad der sker, og derfor mente jeg du kunne gå ned i en af de 28 butikker og høre om de kan svare på nogle af de spørgsmål, som du stiller, istedet for at gisne og være i tvivl. eller ringe til kundeservice.

men bevares da. undskylder
Det var da et aften-surt indlæg må man sige...

Om man kan gå til butikken eller ej, som han desuden allerede har gjort, så har man vel lov til at spørge sig til råds her inde.
Lige pt. vil han jo bare forberede sig på hvad han kan "få i bytte", i fald af han skal ha en ny skærm.
Det var da et aften-surt indlæg må man sige...

Det var ikke et aftensurt indlæg, det var som svar på trådstarters sure opstød, efter mig. (som er blevet slettet kan jeg se)

Det også fint med mig at få råd herinde, ikke noget problem. det bare svært at give råd omkring gisninger, om hvad for en skærm den skal ombyttes med.når man ikke ved hvad afgørelsen er fra butik/producent, der er 2 muligheder, 1 kreditnota. (så kan han selv bestemme, indenfor det samme beløb) ombytning eller reparation af skærm. hvis den bliver ombyttet til samme model, kan forsikring muligvis overføres.
Af Eriksen32
Nå. Så blev tv'et afhentet til service af et firma der hedder Infocare. Fint nok.

Var så blevet lovet af Elgiganten, at der ville være et låne tv med .
Det viste ham gutten der hentede mit tv ikke noget om. Hvilket jeg godt kan se, at han ikke har noget med at gøre.

Ringede så igen igen til Elgiganten. Nu har de pludselig aldrig sagt at der ville være et med. Hvis jeg vil låne et tv, skal jeg selv hente det i en af deres butikker.

Det starter ikke for godt.
Af Mogensen
Der må vel stå detaljer i forsikringspapirerne om der er erstatnings tv og om de er forpligtet til at levere det også... så kan det afgøres sådan.
Af Cutter
Eriksen32 skrev:Har snakket med Elgiganten igen.
Fik at vide at forsikringen følger det tv man har købt forsikringen til.
Hvis det viser sig at fejlen ikke kan udbedres og de må gi mig et andet tv ophører forsikringen og jeg kan tegne en ny.
Hvis du vælger at lade handlen gå tilbage - få dine penge igen, så er det altså hele beløbet, som du betalte, du skal ha' tilbage! (inklusiv forsikringen)!!!

Link; http://www.forbrug.dk/Spoergsmaal-og-svar/dvdforsikring

Lad dig nu ik' blive snydt !:(
Af Cutter
Jeg skal da også lige hilse at sige, at hvis du får ombyttet TV'et, så følger din forsikring selvfølgelig også med :)