Årh, hvor kunne det være så skønt at få fjernet forkortelsen LED i næsten alle de tilfælde den bruges - det er en øjebæ. 
Han har måske ret i - undskyld udtrykket "ludermærke" om Samsung. Det var dem der startede vrøvlet med "LED". Selv deres køleskabe skal nu anprises med at have LED-beslysning.
De fleste køber Samsung med et med et S-PVA panel, der lider af en hel del black crush. Hvis man kompenserer for det bliver synsvinklerne betragteligt mere irriterende og begrænset. Så der må jo være nogle der nogle der hopper med på vognen fordi prisen er lav, TV'et er stort og designet går for at falde i folks smag. Personligt har jeg selv hørt at bekendte da skal have et TV fra Samsung, for det har de hørt så godt om.
Men derfra og så gå til at sidde som butiksbestyrer (eller hvad han var) og tale i de vendinger får en til at tage sig til hovedet og spørge om han egentlig kan bestride det job i en kædeforretning med et renomé der simpelthen skal forsvares hvis man vil være med i kampen.

Vedkommendes Plasma/LCD fodbold-VM sammenligning lyder som en sælgerbemærkning fra Elmutanten, hvor der kommenteres på, at fordi det er lysere og der er flere stærke farver, så er det nødvendigvis et mere korrekt billede. Men jeg kunne da godt tænke mig at høre hans begrundelse.
Nå men Dueholm, fik du købt dig et PSC7705?