Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fnug
Jeg træder ud igen. Jeg opdagede at Fladskærmsshoppen brugte 2 forskellige CVR numre på deres hjemmeside og så begyndte jeg at undersøge det lidt nærmere. Selvom man får Samsungs Prestige Service på TV'et, så tør jeg ikke handle hos selskabet pga af deres historie.
Af Ramshackles
Var det værd eventuelt af høre cinemagic ad så? De har efter mit vidende gode anmeldelser?

Hvis beslaget er samsungs ultra slim så er det ca. en flad tusse der blir sparet hos fladskærmshoppen.
Af Crax
fnug skrev:Jeg træder ud igen. Jeg opdagede at Fladskærmsshoppen brugte 2 forskellige CVR numre på deres hjemmeside og så begyndte jeg at undersøge det lidt nærmere. Selvom man får Samsungs Prestige Service på TV'et, så tør jeg ikke handle hos selskabet pga af deres historie.
trykkertor skrev:Hvilken historie?
Historien kunne være den, at der på deres hjemmeside er oplyst to forskellige CVR numre. Ét i bunden af hjemmesiden og ét når man klikker ind på 'Handelsbetingelser'.

Det i bunden refererer til 'RT3 ApS', som beskæftiger sig med 'Engroshandel med elektronisk udstyr', hvilket er helt ok. De har en opstartsdato der hedder 1. juni 2010. Deres adresse er den samme der er angivet som 'Afhentningsadresse'.

Det andet refererer til 'JRNG ApS', som er under tvangsopløsning. Deres opstartsdato er 13. januar 2009. Deres adresse er den samme der er angivet som 'Lager og Kontor'.

Hvad man præcis skal lægge i det vil jeg ikke gætte på. Det rækker mine kompetencer ikke til.

Ovenstående info er i øvrigt fundet på alm. søgning via cvr.dk, så den er tilgængelig for enhver.
Af JHP
Hej allesammen,
Vi skal vel have skabt lidt handling i processen, så folk ikke falder fra.

Som jeg ser er der ca. 15 -20 tv i spil, og herefter skal der vel bare tages kontakt til tre forretninger og bagefter vælger vi den mest optimale løsning/bundle.

Jeg vil derfor opfordre Laurberg til, at få fat i nogle priser eller bede os andre om at gøre dette..

Jeg syntes det er et godt initiativ Laurberg som er til vores alles fordel. Jeg var med i et stort fælleskøb af Pioneer for 4 år siden på Recordere, og her fik vi nogle fantastiske priser.
Af fnug
trykkertor skrev:Hvilken historie?
Først har Jonas (og måske også Robert) et firma som kaldes Nobelgruppen, hvor de kommer på firmatjek listen, da de ikke vil følge forbrugerrådets afgørelse.

Jonas og Robert stifter et selskab kaldet N-Group ApS, som har samme adresse som Nobelgruppen. Om det er det samme firma er svært at se. Men dette firma er nu under konkursbehandling.

Senere stifter de JRNG ApS (det er bl.a. det de bruger til Fladskærmsshoppen). Dette selskab er nu ved at blive tvangopløst af Erhvervs- & Selskabsstyrelsen.

Derfor skynder de sig at stifte et nyt selskab den 1. juni 2010 som hedder RT3 ApS. Det må være dette selskab der driver Fladskærmsshoppen i dag. I mandags (6/9) stoppede Jonas som direktør for dette selskab og Robert bliver ny direktør.

På Fladskærmsshoppen.dk kan jeg ikke finde nogen oplysninger om hvilket firma det er man handler med, bortset fra 2 forskellige CVR numre. De skriver at firmaet hedder Fladskærmsshoppen.dk, men det firmanavn er ikke registreret, så officielt eksisterer firmaet ikke. Selskaberne JRNG ApS og RT3 ApS ligger på de 2 adresser som Fladskærmsshoppen.dk bruger som afhentningsadresse og lager og kontor adresser.

Så jeg synes at der er mange ting der får mine advarselslamper til at blinke. Jeg er sikker på at der er mange som er glade for at handle der og ikke har oplevet nogen problemer, heller ikke med reklamationer/returneringer. Uden i øvrigt at ville drage sammenligninger med Getmore men de havde også mange tilfredse kunder. Jeg har bare ikke lyst til at løbe en risiko på mange tusinde kroner for at spare et par hundrede. Jeg håber sammenkøbet kommer til at glide smertefrit og det bare er mig der ser spøgelser.
Af Saltefanden
laurberg skrev:
FRB skrev:Jeg er også meget interesseret! Men lad os få en pris. Nogen der har taget kontakt?

Hvad med Proshop, Befro, SHG, Komplet?
Hej frb.
Jeg har ikke kontaktet nævnte.
Da det er mig da har taget initiativet til sammenkøbet, foretrækker jeg fladskærmsshoppen, de har en god service og kontakten er i top og nordiske modeller.
Får et svar fra dem inden så længe, i dag.
Hej Laurberg

Har du hørt fra dem ang. pris? :)
Af BrixBorgx
Efter at have læst andre brugeres bekymrede indlæg, valgte jeg lige at slå de 2 oplyste CVR-NR op i CVR-registret..... og jeg må indrømme, at det også lyder lidt for giftigt til mig.
Men jeg er stadig klar på sammenkøb hvis der bliver indhentet tilbud andetsteds fra. Men dog ikke fra fladskærmsshoppen.
Af Ramshackles
Er også stadig klar, dog gerne fra et andet sted, synes måske også deres krav om 20 stk skærme før der kunne opnås "1000"kr rabat var lidt ude i hampen.

Cinemagic har dog lang leveringstid pt ser det ud til, elmutanten har dem på lager, kan man høre dem evt?

Vil iøvrigt nævne computersalg a/s har _altid_ haft super gode erfaringer hos dem, de plejer at være til at handle med
Af FRB
Jeg synes også det ser noget mistænkeligt ud. Det har desuden altid undret mig, hvorfor de ikke var e-mærket - men det må jo være fordi, de ikke har fulgt FKNs afgørelser.

Ærgeligt når de ellers virker til at være villige til at forhandle om prisen.
Af trykkertor
Jeg støtter jer i at bruge en velkendt forhandler som i bliver trygge ved.
Bedre at skulle betale nogle hundrede mere og få en tryg handel for alle.
End at alle sparer nogle hundrede, og måske 1-2 kunder får problemer i efterkant.

Store trygger er jo sådanne som Elgiganten, Komplett, SHG, etc etc......
Dem der firma der kun findes 1 af, og som har holdt på i kortere tid kan man ikke altid stole på.
Når det så er snak om to CVR-numre, nedlæggelse og genstart indenfor meget kort tid. Ja så lugter det ikke så godt.
Af Tetris
Jeg er også interesseret. Dog ikke hvis det bliver hos Fladskærmsshoppen......
Af janmand
jeg er også med forudsat prisen max. er ca. 11 K
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8