trykkertor skrev:Hvilken historie?
Først har Jonas (og måske også Robert) et firma som kaldes Nobelgruppen, hvor de kommer på firmatjek listen, da de ikke vil følge forbrugerrådets afgørelse.
Jonas og Robert stifter et selskab kaldet N-Group ApS, som har samme adresse som Nobelgruppen. Om det er det samme firma er svært at se. Men dette firma er nu under konkursbehandling.
Senere stifter de JRNG ApS (det er bl.a. det de bruger til Fladskærmsshoppen). Dette selskab er nu ved at blive tvangopløst af Erhvervs- & Selskabsstyrelsen.
Derfor skynder de sig at stifte et nyt selskab den 1. juni 2010 som hedder RT3 ApS. Det må være dette selskab der driver Fladskærmsshoppen i dag. I mandags (6/9) stoppede Jonas som direktør for dette selskab og Robert bliver ny direktør.
På Fladskærmsshoppen.dk kan jeg ikke finde nogen oplysninger om hvilket firma det er man handler med, bortset fra 2 forskellige CVR numre. De skriver at firmaet hedder Fladskærmsshoppen.dk, men det firmanavn er ikke registreret, så officielt eksisterer firmaet ikke. Selskaberne JRNG ApS og RT3 ApS ligger på de 2 adresser som Fladskærmsshoppen.dk bruger som afhentningsadresse og lager og kontor adresser.
Så jeg synes at der er mange ting der får mine advarselslamper til at blinke. Jeg er sikker på at der er mange som er glade for at handle der og ikke har oplevet nogen problemer, heller ikke med reklamationer/returneringer. Uden i øvrigt at ville drage sammenligninger med Getmore men de havde også mange tilfredse kunder. Jeg har bare ikke lyst til at løbe en risiko på mange tusinde kroner for at spare et par hundrede. Jeg håber sammenkøbet kommer til at glide smertefrit og det bare er mig der ser spøgelser.