07 sep 2010, 12:39

Mit postulat er, at vi ikke får perfekt sort før vi går over til OLED-teknologien, som kan slukke helt for lyset. Med perfekt sort mener jeg, en gengivelse af sort, som vi ikke længere behøver at diskutere, men også en gengivelse af sort, hvor der ikke er gået på kompromis med shadow details, halos eller tilsvarende fænomener for at nå niveauet.

Thomas T. Sørensen skrev:Hej Alle.Man kan godt se det i en side-by-side sammenligning, men ja, man skal passe på med ikke at hænge sig i de helt små værdier. Dog må jeg indskyde, at Pioneer stadig er på et andet niveau her, og sort er betydeligt sortere på denne skærm - og det kan ses i praksis.
Endelig kom testen ;O) Tak for det Rasmus. Den har jeg sku ventet på med spænding og som altid en fremragende beskrivelse af skærmen og den ”performance”. Jeg er også en af den som fik byttet sidste års model pga BUZZ. Det er fuldt ud i orden på denne model ;O). En anden ting som Samsung har formået, at rette på den nye model er ”BURN IN”. Det er bestemt et plus. Ang. sort niveauet så vil jeg mene, at om den hedder 0,06 eller 0,04 osv det kan man sku ikke se i praksis, så om skærmen er bedre end Pana eller Pioneer??? **** det. Det er sku flottere ;O) og når de nu ligger så tæt op af hinanden så er Samsung PS50C7705 at foretrække. Alt i alt en ”TOP DOLLAR” skærm.
Mit postulat er, at vi ikke får perfekt sort før vi går over til OLED-teknologien, som kan slukke helt for lyset. Med perfekt sort mener jeg, en gengivelse af sort, som vi ikke længere behøver at diskutere, men også en gengivelse af sort, hvor der ikke er gået på kompromis med shadow details, halos eller tilsvarende fænomener for at nå niveauet.

)
 )