Log ind med sociale netværk
07 sep 2010, 09:18
Tag nu et 50" Panasonic G20e til 9000kr, som allerede er anmeldt. Med anti-reflektivt panel er det måske alligevel en mulighed til en lys stue selv om den ikke kan lyse ligeså meget som et LCD panel. - Altså vis den gode billedkvalitet alligevel skal udnyttes om aftenen.
NumZie skrev:Jeg troede N stod for Nordisk hm...Det var også det jeg mente. Der er bare flere fordele ved en nordisk model som så.
Steen Bay skrev:Et plasma TV med lavt strømforbrug som er velegnet til lyse rum eksisterer nok desværre ikke. Du kan læse lidt om lysstyrken på plasma i tråden "cd/m2 på plasma?" i kategorien "Panelteknologi".Hvis man har en lys stue, som jeg, men for det meste først tænder tv'et , når ungen/ungerne er kommet i seng, som jeg, så er plasma altså ikke et dårligt valg. Og det er rigtigt at strømforbruget trækker tænder ud i forhold til LCD, men i det lange løb er det få kroner. jeg frygter lidt reflektionerne til Tour de France næste år, men hvor gode er kvaliteten alligevel på de optagelser?
Tag nu et 50" Panasonic G20e til 9000kr, som allerede er anmeldt. Med anti-reflektivt panel er det måske alligevel en mulighed til en lys stue selv om den ikke kan lyse ligeså meget som et LCD panel. - Altså vis den gode billedkvalitet alligevel skal udnyttes om aftenen.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
07 sep 2010, 11:39
..og forøvrigt, så ser det ifølge testen ud til at C7705 har 25-30% højere lysstyrke end Panasonic's plasma TV.
Mysen skrev:Nej, hvis man først tænder TV'et når det er blevet mørkt, så er en lys stue vel ikke det store problemSteen Bay skrev:Et plasma TV med lavt strømforbrug som er velegnet til lyse rum eksisterer nok desværre ikke. Du kan læse lidt om lysstyrken på plasma i tråden "cd/m2 på plasma?" i kategorien "Panelteknologi".Hvis man har en lys stue, som jeg, men for det meste først tænder tv'et , når ungen/ungerne er kommet i seng, som jeg, så er plasma altså ikke et dårligt valg. Og det er rigtigt at strømforbruget trækker tænder ud i forhold til LCD, men i det lange løb er det få kroner. jeg frygter lidt reflektionerne til Tour de France næste år, men hvor gode er kvaliteten alligevel på de optagelser?
07 sep 2010, 14:12
Så snart en producent vælger at coate sit LCD-panel med et kontratberigende materiale (som typisk er blankt) eller sætte en glasplade foran panelet, så får du samme eller værre reflektionseffekt som man hidtil har set på plasma-paneler.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto