03 sep 2010, 10:06
Ja .. som overskriften siger skal det sku være nu det gamle kasse tv skal skiftes ud (gammel panasonic CRT). Har kigget lidt omkring men det er sku en jungle uden lige at finde ud af hvilket TV det skal være.. Jeg tror nok jeg er kommet frem til det skal være LCD af en art, da det nok er analog TV (digital om muligt) der bliver vist mest af.. Spiller stort set aldrig konsol af nogen art (har dog en Wii og en Xbox 360 stående men bruges sjældent) Og så er der det med vægten på en plasma, og måden det skal transporteres på.. Og frygten for "plasma larm".
Så LCD skal det være men hvad?? Regner med at smide en 4-5k for det (ja ikk det vilde men heller ingen entusiast) og skal være en 42" eller sårn.
Håber i guruer her inde kan hjælpe mig lidt i den rigtige retning så jeg får det TV med bedste billede. Og gør ikke noget at det skal kalibreres først for at få det bedste billede da det skal nok bliver sjovt at sætte sig ind i.
-Diezel
Så LCD skal det være men hvad?? Regner med at smide en 4-5k for det (ja ikk det vilde men heller ingen entusiast) og skal være en 42" eller sårn.
Håber i guruer her inde kan hjælpe mig lidt i den rigtige retning så jeg får det TV med bedste billede. Og gør ikke noget at det skal kalibreres først for at få det bedste billede da det skal nok bliver sjovt at sætte sig ind i.
-Diezel