27 aug 2010, 14:48
Det er sikket et dumt spørgsmål men det kunne nu være meget sjovt lige at høre hvor længe de forskellig har haft deres plasma tv og her tænker jeg ikke på dem som lige har købt men derimod dem som har haft deres plasma tv i fler år i vurder selv hvad i vil ligge i fler år men gerne mere end 2 til 3 år eller mere dem kunne det være meget sjovt lige at høre fra.
Det ville være fint hvis folk lige gad at knytte en lille kommentar til deres plasma tv så som hvordan køre tvet i dag kontra den dag i to det ud af kassen og har der vært problemer undervejs.
Tråden her er oprettet ik kun til mig men til alle dem som har fået den ide at plasma tv´s er svage og nemt går i stykker og i det hele taget har svært ved at hold distancen i det lange løb men nu må vi se hvordan tråden her udvikler sig.
Glæder mig til at høre fra jer...
Det ville være fint hvis folk lige gad at knytte en lille kommentar til deres plasma tv så som hvordan køre tvet i dag kontra den dag i to det ud af kassen og har der vært problemer undervejs.
Tråden her er oprettet ik kun til mig men til alle dem som har fået den ide at plasma tv´s er svage og nemt går i stykker og i det hele taget har svært ved at hold distancen i det lange løb men nu må vi se hvordan tråden her udvikler sig.
Glæder mig til at høre fra jer...